Wat is er met onze diamantgoerami


Hobbeldino

Well-known member
Lid geworden
29 april 2015
Berichten
593
Is er iets te zien aan onze diamantgoerami man. Hij is nu al enkele weken zo 'sip'. Er is weinig tot niets verandert qua inrichting, bestand of iets anders. Waterwaardes getest en zijn goed.

Hij eet wel, zit ook zijn vrouwtje nog regelmatig achterna. Probeert het eten te beschermen (waardoor minder eet dan hij zou willen volgens mij :ROFLMAO:). Alleen zijn staart hangt gigantisch omlaag en zijn vinnen staan niet meer zo vaak mooi overeind.

Kan het ook ouderdom zijn? We weten niet hoe oud dit mannetje is aangezien hij uit een ruilbak komt.
 

Bijlagen

  • 20200806_194000.jpg
    20200806_194000.jpg
    121.3 KB · Weergaven: 65
hij ziet er inderdaad niet fris uit
lijkt me wel een oude(re) vis te zijn, gezien ook de vale kleuren vooral op zijn hoofd
 
hij ziet er inderdaad niet fris uit
lijkt me wel een oude(re) vis te zijn, gezien ook de vale kleuren vooral op zijn hoofd

Is echt iets van de laatste weken, ik dacht zelf aan ouderdom omdat hij verder wel gewoon z'n ding doet. Hij eet goed, hij probeert nog de baas van de bak te zijn. Maar alles lijkt net iets minder te gaan dan zeg een jaartje terug zeg maar. Toen was hij een heel stuk feller (en ook mooier qua uitstraling dan nu). Hij lijkt een beetje op, de vinnen zet hij soms nog wel mooi uit, maar z'n staart hangt er eigenlijk constant zo bij nu.
 
Oke duidelijk. Dan hoeven we gelukkig niets te doen.
 

Terug
Bovenaan