Wat is dit?


Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
733
Leeftijd
42
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
Dit viel zojuist onder onze betta uit. Het zat onder z'n twee voorvinnen. Het viel zo van hem af / uit hem.
 

Bijlagen

  • IMG_20191019_142245.jpg
    IMG_20191019_142245.jpg
    113.8 KB · Weergaven: 121
Ik kan het niet zo thuisbrengen maar hoelang heeft dat daar gezeten en kun je iets van een wond zien?
 
Ik kan het niet zo thuisbrengen maar hoelang heeft dat daar gezeten en kun je iets van een wond zien?
Geen idee hoe lang het daar zat. Ik kan ook geen wind zien. Kan het uit het labyrint orgaan zijn gekomen? Snotneus?
 
Met die vorm en kleur zou het haast het labyrithorgaan zelf kunnen zijn, maar dat valt er niet zomaar uit ;) Heb je het al uit het aquarium gehaald? En is het iets vasts of niet?
 
Met die vorm en kleur zou het haast het labyrithorgaan zelf kunnen zijn, maar dat valt er niet zomaar uit ;) Heb je het al uit het aquarium gehaald? En is het iets vasts of niet?
Heb het er uitgehaald. Lijkt op wormen (!?), Maar bewegen niet. Maandag hebben de vissen voor het laatst bloedworm gehad, verder krijgt hij hikari betta pellets.
De structuur zat tussen hard en zacht in (slijm)?
 
Wel aan een stuk? Misschien een wat 'vieze' optie maar kun je het opensnijden of is het te klein? Wormen zouden een soort van orgaanstructuur moeten hebben, in ieder geval hol van binnen. Als het massief is inderdaad waarschijnlijk een vleesmassa die aan een wondje is gegroeid.
 
Het was te klein om te snijden. Daarnaast hadden de Habrosus er al wat hapjes van genomen. :). Vreemd dat het ons niet eerder is opgevallen, we zitten dagelijks voor de bak om te controleren. Met name m'n vrouw, en die is net een havik.
 
Dan ga ik voor het gemak (?) Maar vanuit dat het een wondje is.... Hij lijkt zich verder normaal te gedragen, gisteren was hij wel aan het pronken.
 
Hahaha, dat was het inderdaad,. Toevallig gisteren gezien dat hij zoiets nogmaals uitpoepte. Ik dacht dat zn uiteinde aan de achterkant zat, maar het zit dus kennelijk ergens anders.
 

Terug
Bovenaan