Wat is dit waard ???


E

Edwin 1973

Guest
Ik ben van plan om mijn tropisch aquarium te veranderen in een cichliden bak!
Nu heb ik hier een dennerle ph-controller evolution deluxe met 3 co2 500 gram flessen en net een nieuwe PH Electrode. En een Reactor 1000.
Die heb ik dan niet meer nodig wat zou ik ongeveer hier voor kunnen vragen ??

groeten Edwin
 
Heb ik iets verkeerds gevraagd?
Geen reacties helemaal niets ?

Groeten Edwin
 
Materiaal nog geen jaar oud? dan 50% van de nieuwprijs,
materiaal ouder dan een jaar? dan kan je verwachten dat het onder de 50% van de nieuwwaarde zal zijn.
 
vraag@ Nu heb ik hier een dennerle ph-controller evolution deluxe met 3 co2 500 gram flessen en net een nieuwe PH Elektrode. En een Reactor 1000.
hoe oud is het
de co2 flessen vol of niet vervulbaar keuringsdatum
ph Elektrode welk merk

kortom meer info gewenst

mvg

jaap
 
Hoi Flipper,

De set is ongeveer 1,5 jaar oud de electrode is gewoon van dennerle.
Flessen zijn gewoon vervulbaar datum zou ik eens naar moeten kijken dat weet ik niet uit mijn hoofd.
Rector 1000 is een jaar oud heb er trouwens ook een dennerle Bodemverwarming.

maar gewoon een soort richtlijn kwa prijs?

Groeten Edwin
 
denk zelf als ik zo naar de prijzen kijk zon 200 euro voor de complete co2 set als alles nog in goed staat is en werkt
en de flessen gevuld zijn
de bodem verwarming zou ik los proberen te verkopen

groeten

jaap
 
Oke Flipper dan heb een beetje een richtprijs.
Alles werk na behoren 2 flessen zijn nog vol de ander gebruik ik nog.
Hier trouwens een plaatje bij het praatje..

783142edwin1973_0_82_imgp4505.jpg


447839edwin1973_0_82_imgp4504.jpg
 
Beetje afhankelijk van hoe oud het is, krijg je meestal een derde tot de helft van de nieuwprijs, als alles in goede staat is.
Of een co2 fles vol of leeg is, zal in prijs niet zo bar veel uitmaken, gezien het vullen van de flessen niet veel kost.
Is dus even uitrekenen wat alles gekost heeft en dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten :)
 
Misschien een rare vraag.. maar wat is het allemaal waard als het de nieuw waarde betreft?
 
Als het om alles gaat wat er in het eerste berichtje staat zal de nieuwwaarde rond de � 670,00 liggen denk ik.
 

Terug
Bovenaan