Wat eet een Zwarte Tetra het liefst ??


Jonalies

Well-known member
Lid geworden
5 april 2021
Berichten
182
Leeftijd
70
Hoi,
Toen ik me de groep aanschafte en ze te eten gaf vlogen ze bijna de bak uit om te eten... Dit zal het resultaat geweest zijn van te weinig gekregen te hebben...
We zijn nu een tijd verder en hetgeen ik hen serveer interesseert hen niet ! Het mogen vlokken/ korreltjes/ gedroogde tubifex of vibra bites zijn...ze komen er niet op af maar blijven wel op hun gewicht, zie ik zo... ze komen zelden op de bodem om het voedsel op te nemen....
Zou ik de diepvries voeding gaan kijken ? of.....??
 
Ik zou levendvoer proberen. Als ze op gewicht blijven dan zullen ze toch wel voedsel tot zich nemen.
 
Ik zou levendvoer proberen. Als ze op gewicht blijven dan zullen ze toch wel voedsel tot zich nemen.
Dit veronderstel ik ook... welk soort zou jij nemen ??
 
Artemia is prima levendvoer en ik geef dat zelf ook elke dag aan de Manen. Het is wel niet goedkoop die zakjes maar ja.........................
Als ze goed op gewicht blijven dan kun je dat bv 2x per week geven of een keer iets van witte mug bijvoorbeeld.
Ze wachten vast met eten tot jij niet meer kijkt:DD
 
Artemia is prima levendvoer en ik geef dat zelf ook elke dag aan de Manen. Het is wel niet goedkoop die zakjes maar ja.........................
Als ze goed op gewicht blijven dan kun je dat bv 2x per week geven of een keer iets van witte mug bijvoorbeeld.
Ze wachten vast met eten tot jij niet meer kijkt:DD
De zakjes die ik hier koop zit bar weinig in, de artemia bedoel ik dan. Ik ben ook een witte mug fan. Deze lijken hier het langst goed te blijven in de koelkast
 
Ja die bewaren ze dan ook speciaal voor jou he:pp
Ik moet zeggen soms zijn het lange van ongeveer 20-25cm en soms de wat kortere en die kortere bevatten weinig inderdaad maar ik weet dat op vrijdag altijd de goede wordt geleverd.
 

Terug
Bovenaan