Wat doe ik verkeerd.


jan fokke

Well-known member
Lid geworden
11 augustus 2011
Berichten
2,823
Leeftijd
41
Locatie
leeuwarden
De pomp gaat niet uit als ik hem aangesloten heb.

20210327_110617.jpg
20210327_110746.jpg
20210327_110759.jpg
Screenshot_20210327-111405_AliExpress.jpg


(laatste foto van aliexpres)
 
Paars,groen en blauw van t laatste plaatje lijkt op je foto daarvoor idd niet aangesloten te zijn, dus is er geen signaal dat je pomp vertelt wat ie moet doen.
 
Als iets stinkt gooi het weg en koop en nieuwe. Die bordjes kosten geen drol en het is geen brand waard..

Daarbij kan ik niet meer nagaan hoe je dit bedraad hebt met al die kleuren die in elkaar over lopen
Want het lijkt alsof je plus van je bordje naar de min van de pomp gaat....

Daarbij gaat volgens het schema de pomp alleen uit als je boven low en high Level zit. Low is niet aangesloten dus je pomp gaat niet uit
 
Laatst bewerkt:
Daarbij gaat volgens het schema de pomp alleen uit als je boven low en high Level zit. Low is niet aangesloten dus je pomp gaat niet uit..

Ik verwacht dus dat als je een tweede sensor aansluit op de low dat hij het gewoon doet. (even los van de stank)..
 
Daarbij gaat volgens het schema de pomp alleen uit als je boven low en high Level zit. Low is niet aangesloten dus je pomp gaat niet uit..

Ik verwacht dus dat als je een tweede sensor aansluit op de low dat hij het gewoon doet. (even los van de stank)..
hij doet het ook niet als ik low doorlus
 
Vandaag nieuwe binnen gekregen en die werkt gelukkig. Alleen nog even kijken hoe ik de sensor goed krijg want met 1 sensor dan moet je hem eerst omhoog schuiven om heb goed te laten werken.
 
die sensor heeft het nu al weer begeven of ik doe iets verkeerd hij schakeld weer niet aan terwijl die aantal minuten geleden het nog wel deed
 

Terug
Bovenaan