wanneer Purigen bruin blijft


Ik lees ook net dat purigen tannines uit het water haalt, dan is het eigenlijk vrij logisch dat ze verkleuren en je het er niet af krijgt. Het is de bedoeling dat het er aan blijft zitten natuurlijk 😄

Dat spul zou dan 6 maanden moeten werken maar ik kan me voorstellen dat ze maar 6 maanden kunnen garanderen. Het zal vast nog wel werken maar uiteindelijk houd het op denk ik. Het is ook totaal afhankelijk van hoeveel stoffen het uit je water gehaald heeft die 6 maanden denk ik

klinkt als of op is op, en dat de kleur niet uit moet maken. Ik vind het bleken er van een beetje raar iedee maar dat kan aan mij liggen. Zal de werking niet versterken lijkt me. Als het maar schoon is. Een biofilm komt er toch wel over heen denk ik
 
Hoelang het werkt hangt inderdaad denk ik ook af van de stoffen in je bak die eruit wordt gehaald. Als dat heel veel is dan zal de werking minder lang zijn neem ik aan.
Regenereren is om het weer actief te maken.
 
Het regenereren is bedoelt om de vervuiling eruit te halen zodat de korrels weer opnieuw kunnen opnemen. Dat de kleur niet helemaal wit wordt is normaal. Die kleur zal trouwens ook steeds dieper en donkerder worden, zolang tot dat het product uitgewerkt is.
 

Terug
Bovenaan