Waar online crystal red garnalen kopen?


S

Susanne

Guest
Zoals de titel al zegt: waar kan ik het beste online crystal red garnalen kopen? Er zijn verschillende opties, maar heb er geen ervaring mee en wil ze natuurlijk wel gezond en levend thuis krijgen en indien dit niet zo is garantie hebben als dit mogelijk is.

Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de eventuele reacties!
 
Ik heb zelf het afgelopen half jaar garnalen besteld bij de onderstaande kwekers, steeds goede kwaliteit en in perfecte staat ontvangen.


Garnalenparadijs.nl
shrimpbreeders.com
Lingewaard Garnalen

Als je de Facebook groepen "Garnalen@sale" en "Garnalen Marktplaats" in de gaten hou dan kom je regelmatig leuke aanbiedingen tegen.

Lauwrensz.
 
lbakker zei:
Ik heb zelf het afgelopen half jaar garnalen besteld bij de onderstaande kwekers, steeds goede kwaliteit en in perfecte staat ontvangen.


Garnalenparadijs.nl
shrimpbreeders.com
Lingewaard Garnalen

Als je de Facebook groepen "Garnalen@sale" en "Garnalen Marktplaats" in de gaten hou dan kom je regelmatig leuke aanbiedingen tegen.

Lauwrensz.

Nog voorkeur voor 1 van de 3 kwekers?

Bedankt voor de tips van de Facebookgroepen!
 
Ik heb geen voorkeur, bij alle 3 waren de garnalen goed verpakt werd er een eerlijke prijs gevraagd voor de garnalen en de verzendkosten en zijn alle garnalen levend aangekomen.
 
Heb ook Okan Shrimp gevonden, deze schijnt ook erg goed te zijn en ze zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan het Garnalenparadijs. De andere 2 die jij noemde heb ik nog niet bekeken.
 
wat zijn de waardes van je water? en welke gradatie garnalen wou je graag hebben?
 
RichD1011 zei:
wat zijn de waardes van je water? en welke gradatie garnalen wou je graag hebben?

De waardes van dit moment weet ik niet (moet nog testen), maar de gradaties die ik wil zijn A tm S of SS.
 
Voor de minder hoge gradaties zou ik op MP kijken hoor. Verder hebben wij goede ervaring met Garnalenparadijs.
 
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Okan Shrimp? Zijn verreweg de goedkoopste en de garnalen zien er erg mooi uit.
 
Susanne zei:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Okan Shrimp? Zijn verreweg de goedkoopste en de garnalen zien er erg mooi uit.

Kijk dan wel even of de foto's van eigen garnalen zijn. Sommige aanbieders plaatsen de mooiste foto's die ze kunnen vinden op internet, en niet van hun eigen dieren. Hun eigen zijn dan soms een stuk minder van kwaliteit.
 
Amarantha zei:
Susanne zei:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Okan Shrimp? Zijn verreweg de goedkoopste en de garnalen zien er erg mooi uit.

Kijk dan wel even of de foto's van eigen garnalen zijn. Sommige aanbieders plaatsen de mooiste foto's die ze kunnen vinden op internet, en niet van hun eigen dieren. Hun eigen zijn dan soms een stuk minder van kwaliteit.

Hoe weet ik dan of dit wel of niet zo is? Had er al wel een goede review over gelezen, dacht ook op dit forum. Maar weet het niet zeker meer...
 
Er heeft gister net iemand bij Okan besteld en is daar tevreden over. Misschien even in de sectie FA kijken of bij garnalen.
 
Volgens mij heeft de Planten man deze bewust gemixt gekocht...

DePlantenMan zei:
eindelijk de garnalen zijn binnen heb ze bij okan shrimp besteld. waren zeer goed verpakt wat voer erbij dus toppie :) ben er erg tevreden over aanrader dus :) er hier al vast 2 fotos


heb besteld

10 crystal black/red met taiwan gen zaten ook wat ss en sss tussen :)
2 red wine
2 king kong
2 panda
2 red wine sss( shadow mosura )

Dus stuur even een PB naar Planteman om dit te vragen :!
 
Ik heb al 3 maal Okan shrimps vesteld en altijd goed ontvangen en top garnalen.!
 
Hein, jouw post gelezen, de site van Okan opgezocht en na veel aarzelen toch een bestelling CR geplaatst. Daarop telefoontje ontvangen, door een probleem met de site heb ik leveringsadres in Belgi� kunnen selecteren, wat normaal niet mogelijk zou zijn, te hoge verzendingskosten, ik zou mijn geld teruggestort krijgen.
Kort daarop echter, per mail, werd me haast de volledige bestelling aangeboden, met enkele hogere gradatie CRs, of ik akkoord kon gaan. Hm, twijfel, toch gedaan.
CRs werden maandag verstuurd, maar dinsdag niets ontvangen, pas woensdag. Twee dagen onderweg. Ik vreesde het ergste.
Maar, en ondanks mijn scepticisme, kan ik niets anders zeggen dat ik over de hele lijn tevreden ben:
1) Goede en snelle communicatie
2) Ondanks probleem website, zeer goed alternatief aangeboden gekregen
3) Uitstekende verpakking (piepschuim "KelvinBox", dubbel plastic zak)
4) extra voer en catappa baderen als commerci�le geste voor ongemak
5) en last but not least, dartel zwemmende en grazende CRs
 

Terug
Bovenaan