waar haal je pasgeboren sluierstaart visjes die nog moeten groeien


Waarom wil je die weg doen dan?
Ga je ze nu overzetten in de vijver?
wel heel langzaam overwennen dan..
 
Ik zou ze allemaal in de vijver zetten. Je bak is veel te klein.
 
nee ik doe niet allemaal want ik neem grooter aquarium
 
hoe heet zoon sleierstaart ben zoon bol op zun hooft
 
Een oranda. Die hebben zeker 100 liter per vis nodig als ze klein zijn, maar kunnen niet alleen gehouden worden dus voor 2 exemplaren moet je al een aquarium van minimaal 200 liter hebben, maar als ze groter worden hebben ze 200 of meer liter per vis nodig.
 
ik heb een vraag 1 sluierstaart stooot zich metzin tegen de andere zouen ze ruzie hebben wn die andere sluier blijft hele tijd til op de bodem liggen
 
Dat kan paargedrag zijn. Zwemmen ze ook achter elkaar aan, alsof ze tikkertje spelen?
 
jha maar die andere ligt daardoor wel stel ope bodem en laat zichzelf zinken
 
Misschien is tie moe van het vluchten kan je het filmen ?
 
sorry ik kan het niet filmen
 
Met je mobiel ?
Staat gewoon een app op waarmee je kan uploaden, tenzij je een kei oude mobiel hebt
 
nou ik ben me lg l7 2 kwijt geraakt op sraat volgend jaar krijg ik een nieuwe en s5 die kerst uitkomt
maar totie teit moet ik spaaren voor een klein moobieltje
 
De vis die opgejaagd wordt, kan inderdaad van vermoeidheid op de bodem gaan liggen. Dat doen ze bij mij ook wel. Het klinkt als paargedrag.
 
is herfst hun paar teit dan ?
 
die van mij laat zich door de strooming mee sleuren en laat zich zinken en blijft in de planten hangen en die andere beukt er tegen aan maar niet aleen op de buik ook tegen de kop het zijn 2 telescoop sluiers de ene is nog klein de andere is stuk grooten de groote van ruim 12 cm wort gebeukt door 1 van 5 cm
 
Paartijd is in een aquarium niet zo erg van belang. Mijn vissen doen het het hele jaar door.
Ik vind het gedrag van die grote vis wel wat zorgelijk. Ik zou het even goed in de gaten houden.
 
zal ik doen ze zitten nu apart
 

Terug
Bovenaan