Vraagje i.v.m CO2 systeem Jbl Proflora M602


W

Wendy 1979

Guest
Ik heb sinds kort een CO2 systeem van Jbl. Heb ik tweedehands op de kop kunnen tikken. ik heb een APO atomizer aangesloten, hiervoor moet de werkdruk zeker op 2,50 bar staan, om de atomizer goed te laten werken.

Mijn CO2 systeem staat nu op 30 bellen/minuut, dagelijks een klein beetje opgebouwd.
Wat is het probleem nu: wanneer de CO2 uitgeschakeld word, blijven er toch nog een 3 a 4 bellen per minuut komen, terwijl dit eigenlijk niet zou mogen met de nachtuitschakeling. :(

Zou dit nu komen aangezien ik men werkdruk heb verhoogt naar 2,5 bar of heeft dit er niets mee te maken.

Wie kan mij hiermee helpen a.u.b? ;)
 
Wendy,

Ik vermoed dat het magneet ventiel lekt .
Deze kunnen normaal een werkdruk van 6 bar aan.
Dit hebben wij ook eens gehad ,het ligt er een beetje aan wat voor klep je hebt maar ik kon hem open maken .
Daarna schoon gemaakt en vaisaline op de randen van het membraam gedaan en toen was alles weer ok.
 
Merci voor de reactie. Ik ga vandaag nog is even aanzien, want ik zie dat hem nu ineens wel goed afsluit, er komt geen bel meer door terwijl dit gisteren nog wel het geval was toen ik dit berichtje poste.
In ieder geval bedankt voor uw reactie. :petjeaf:
 
vwbob zei:
Wendy,

Ik vermoed dat het magneet ventiel lekt .
Deze kunnen normaal een werkdruk van 6 bar aan.
Dit hebben wij ook eens gehad ,het ligt er een beetje aan wat voor klep je hebt maar ik kon hem open maken .
Daarna schoon gemaakt en vaisaline op de randen van het membraam gedaan en toen was alles weer ok.


zou dit wel gaan doen

zichzelf reparerende magneetventielen bestaan niet
 

Terug
Bovenaan