Voorstellen


Jamilla

New member
Lid geworden
12 mei 2024
Berichten
0
Leeftijd
38
Ik ben hier eerder lid geweest, maar ik ben sowieso altijd meer een meelezer dan een poster. Zelf heb ik een meter bak, waar ik een tijdje eigenlijk niet zo wist wat ik er mee moest. Ben van mezelf ook geen grote stoker en met die hoge energieprijzen toendertijd vond ik het ook zonde om dan wel een bak met water tot hoge temperaturen te verwarmen. Uiteindelijk vorig jaar gekomen op Chinese Danio's, 9 stuks omdat de winkel er toen niet meer had. Ik wil de groep nog wel uitbreiden, maar op het moment bevalt het me eigenlijk zo wel om er alleen Danio's in te hebben.

...maar dan kriebelt het weer en vuurgarnalen hebben in de winter ook niet echt verwarming nodig dus de Aqua40 uit de kast getrokken. Die heeft een paar maanden in staan draaien, maar het was niet naar mijn zin. Het bakje pastte ook niet lekker op mijn dressoir en het onderhouden werkte ook niet lekker. Je moet de kap eraf halen en dan zie je niets meer. Vorige week in de dierenwinkel overstag gegaan en de Dennerle 35L aangeschaft met een Chihiros lamp. Alles overgezet, alleen nog het SF100 filter vervangen voor een Eden501 en dan kan ik eindelijk garnaaltjes gaan uitzoeken.

Weet hier iemand trouwens of je op zo'n Eden501 (Hij is onderweg) ook kraantjes kunt zetten en zo ja welke.
 
Je kan de kraantjes gewoon tussen de slangen zetten :) wel ff de maat checken voor je ze aanschaft
 
Welkom terug.

De 501 hooft volgens mij 10mm slangen. Er zijn van Oase en Eheim 9/12mm kranen, dus weet niet zeker of die gaan passen.
 
Welkom terug.

De 501 hooft volgens mij 10mm slangen. Er zijn van Oase en Eheim 9/12mm kranen, dus weet niet zeker of die gaan passen.
Dat viel mij inderdaad ook op, we gaan het denk ik maar zonder doen. Het is een gemakkelijk bakje waar ik overal goed bij kan dus ook niet heel erg nodig.
 
Welkom (terug) op het forum:DD
 
Welkom
 
Welkom terug op het AF.
 

Terug
Bovenaan