Voorstellen


SugarDaddy69

Member
Lid geworden
20 april 2020
Berichten
13
Leeftijd
28
Locatie
Nunspeet
Goedemorgen,

Mijn naam is Ruben, ik ben 24 jaar oud en ben al eerder lid geweest. Helaas kon ik mijn oude accountgegevens niet meer vinden en heb ik na weer een tijdje als gast te hebben rondgeneusd een nieuw account aangemaakt.
Ik heb in het verleden al verschillende aquaria gehouden(54 & 180L) en het begon bij mij weer wat te kriebelen. Ik zit al met verschillende ideeën in mijn hoofd voor een volgend aquarium, maar dit wil ik niet overhaasten.
Verdere hobby's van mij zijn voetballen, darten en gamen en wanneer er geen strikte Corona maatregelen hoeven te worden getroffen, ga ik graag wat gezelligs doen met vrienden.
Als je nog vragen hebt, vuur ze maar!

Groet, Ruben..
 
Welkom terug Ruben.
 
Welkom. Wat voor een idee voor je aquarium heb je op dit moment?
 
Bedankt allemaal!

Welkom. Wat voor een idee voor je aquarium heb je op dit moment?

Ik zit momenteel te denken aan het aanschaffen van een Lido 120. Niet al te groot, maar wel 41 cm diep. Dan kan je nog wel mooi spelen met de inrichting. Ik wou dan een groot stuk kienhout in het midden en daar dan de planten omheen zetten, zodat je een soort van eilandje creëert. En dan qua vissen wou ik eerst rustig beginnen met wat garnalen.

Maar dat kan nog veranderen..
 
Van harte welkom terug hier op het forum Ruben!
Wat een bijzondere gebruikersnaam heb je uitgekozen zeg. Leuk hoe een man van 24 zichzelf SugarDaddy69 noemt. :juggle:
Ik ben groot fan van garnalen en volg het toekomstige topic over je bak dan ook graag. Ik ben erg benieuwd, klinkt goed die inrichting!
 
Van harte welkom terug hier op het forum Ruben!
Wat een bijzondere gebruikersnaam heb je uitgekozen zeg. Leuk hoe een man van 24 zichzelf SugarDaddy69 noemt. :juggle:
Ik ben groot fan van garnalen en volg het toekomstige topic over je bak dan ook graag. Ik ben erg benieuwd, klinkt goed die inrichting!

Haha, dat komt van mijn bijnaam in mijn vriendengroep die ''Vader'' is en omdat ik sinds 2,5 jaar diabetes heb. Daar is de naam op gebaseerd! ;)
 
Welkom op 't AF.
Ik snap je uitleg, maar Sugardaddy betekent normaliter iets heel anders; tis maar waar je je mee wil associëren ;)

Benieuwd naar je bak :)
 
De sfeer zit er al lekker in, dat belooft wat! :DD
 

Terug
Bovenaan