voorstellen


F

flip

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen ik ben flip (pseudoniem). Ik heb ondertussen toch wel wat ervaring met het houden van aquaria, zo rond de 15 jaar. Ik heb ook vooral erg veel theoretische kennis.
Ik heb voornamelijk gezelschapsaquaria gehouden, met allerlei verschillende vissoorten, zowel bekende als minder bekende soorten. momenteel heb ik nog een klein bakje (80liter) met Rasbora borapetensis, een Panaqolus maccus, een paar overgebleven oude Puntius Titteya en verschillende Corydoras soorten (ik weet dat 1 soort beter zou zijn, maar de dieren zijn al zo oud dat dat nu niet meer haalbaar is).

Ik hoop zo een beetje genoeg informatie gegeven te hebben, als ik iets ben vergeten mogen jullie dat altijd vragen :engel:
 
Welkom op Aquaforum Flip en ik ben een echte fan van.

Flip1.jpg
:oops::sorry:;)
 
Welkom Flip! En Puntius Titteya, dat vind ik ook zo'n "klassieke" aquariumsoort! Hmm, of ligt dat aan mij en wordt deze soort nog best vaak gehouden... (?)
 
Bedankt allemaal!

Hans Stans, het is in ieder geval een van de soorten die in het standaartassortiment goed verkrijgbaar is. Is wel een vis die al langere tijd in de handel is. Ik ken hem van vroeger nog onder de naam "rode rider" terwijl ik ze nu vaker onder de naam sherrybarbeeltjes tegen kom.
 

Terug
Bovenaan