Vissenkom van Lis


Hele leuke visjes Lis!
Marron en Blom worden 2 forse Calico Ryukins, waarvan Blom vrijwel oranje zal worden.
Job wordt een forse Calico Oranda met rode basis, in het begin zal hij weinig kopgroei hebben, maar als hij eenmaal een stuk is geroeid zal z'n wen beginnen te groeien.
Ik zoek even een foto van een dergelijke vis op die al volwassen is nu ;)
 
Bobje bij aankoop:
jjvPAhjf7aqfBbajBcbVYTwuaYe7H6Dy.jpeg


Onderste plaatje : na 38 weken :eek: :D
jjvPAhjf7aqfBbajBcbVYTwuaYe7H6Dy.jpeg


Credits gaan naar goldenglory050 op Instagram ;)

Dus na 38 weken zou je vis er zou uit kunnen zien :D
 
Lang niet online geweest, nu toch maar eens een update plaatsen.
Het gaat goed met de drie musketiers :p
Zie de voor-na foto's:

Marron:
marron_handfoto.jpg

Job:
job_handfoto.jpg

Blom:
blom_handfoto.jpg

Nog een keer mooie Blom :p
blom.jpg


Dit soort foto's bewijzen toch altijd voor de zoveelste keer waarom deze vissen zoveel ruimte nodig hebben..
Tot slot een totaaltje:
totaal_29-7.jpg
 
Blom is een heel leuk visje vind ik! Ik ben benieuwd of hij dat bruine zou houden of dat dit weg trekt.

Je hebt ook een toffe bak! :)
 
Dank jullie wel!
Ik ben ook benieuwd of Blom z'n kleurtje behoud, hij krijgt in ieder geval wel een hele lichte buik.
De huid op de kop van Job is momenteel erg bobbelig, ik denk dat dit het begin van een wen is.
Binnenkort weer eens foto's uploaden..
 
Mooie bak heb je! En je vissen zijn erg mooi. Vast ook genieten om ernaar te kijken
 
Dank jullie wel!
Het gaat goed met de vissen, ze hebben nu alle drie paaipukkels dus ik mag er vanuit gaan dat het mannetjes zijn.
Het groeien gaat steeds beter en iedere keer als ik langs de bak loop zitten ze tegen het glas aangeplakt voor eten, haha.

Een vergelijking met 2,5 maand geleden:
14-9-2015_handfotos.jpg


De bak is niet veel bijzonders maar toch even een foto:
3_vissies.jpg

totaaltje_14_sept.jpg

Als ik wat meer vrije tijd heb zal ik eens de oude planten weggooien en wat nieuwe waterpest halen.
 
Broccoli is geen probleem, maar alles met mate en afwisseling is erg belangrijk voor nijnen. Wat het konijn van een vriendin hier geweldig vindt is verse peterselie. Dat zie je in seconden verdwijnen onder begeleiding van zeer tevreden geluidjes.
 

Terug
Bovenaan