vissen gaan dood in korte tijd


4

4444

Guest
hallo, ik hoop dat iemand kan helpen ik ben een beginner op dit forum en met mijn aquarium. mijn vissen sterven uit het niets zie geen slome vissen die in een hoekje gaan zitten ze zijn gewoon ineens dood zonder dat ze ander gedrag vertonen, mijn bak is vrij nieuw maar heb geen nitriet meer. ik heb nog over; 3 ballon mollys 1 blackmolly en 2 baby black mollys 7 platys en 10 guppen waaronder kleine en grotere heb een juwel bak van 80. mijm vissen sterven dusnuit het niets ofja eigenlijk alleen een paar guppen en de ballon mollys. Heb pas een nieuwe ballon molly en schuurt wel maar verder geen rare symptonen. wat doe ik fout?
 
Kun je je waterwaarden misschien ook posten??
Met zoveel sterfte moet er ergens iets misgaan.
Je hebt veel levendbarenden zie ik.
 
ja alleen maar levendbarende mijn testen zijn op maar afgelopen week was alles goed heb wel een flinke nitriet oorlog gehadaar die is nu zo goed als verdwenen die heb ik wel getest
 
4444 zei:
ja alleen maar levendbarende mijn testen zijn op maar afgelopen week was alles goed heb wel een flinke nitriet oorlog gehadaar die is nu zo goed als verdwenen die heb ik wel getest

Als je getest hebt kan je natuurlijk ook de uitslag van die test even neerzetten, zeggen dat alles goed is , is natuurlijk wel erg makkelijk

PS

Hoe lang staat je bak al en wanneer heb je er vissen in gedaan