Visbestand 63 Liter


L

LvdV00

Guest
Dag allemaal!

Ik heb een nieuw aquarium, en nu was ik aan het bedenken wat ik hier in wil.

Ik wil zeker:

2x honinggourami goud
10x corydoras pygmeus

misschien:

6 of 8 otocinclus

En dan?
10x welk scholenvisje?

Ik hoor graag jullie adviezen!
 
Alsje een scholenvisje wil zou ik die Oto's weg laten. Anders wordt het wel erg vol.

Wat vind je leuk? De Danio Margaritatus is een mooi klein visje wat er bij zou passen. Maar er zijn nog tal van andere mogelijkheden.

Of 15 Aplocheilichthys normani? Die zijn vrij klein en daar zou je een wat groter groepje van kunnen houden.
 
Alsje een scholenvisje wil zou ik die Oto's weg laten. Anders wordt het wel erg vol.

Wat vind je leuk? De Danio Margaritatus is een mooi klein visje wat er bij zou passen. Maar er zijn nog tal van andere mogelijkheden.

Of 15 Aplocheilichthys normani? Die zijn vrij klein en daar zou je een wat groter groepje van kunnen houden.
Die zijn ook heeeel leuk! Die vind alleen helaas mijn vriend wat minder.

Hij vind vuurtetra’s en boraras briggittae mooi!
 
Oto s moet je niet in een nieuw aquarium doen en daarmee kub je beter een half jaar wachten. Eerder zullen ze vaak niet voldoende te eten kunnen vinden,
 
Die zijn ook heeeel leuk! Die vind alleen helaas mijn vriend wat minder.

Hij vind vuurtetra’s en boraras briggittae mooi!

Boraras Briggittae? Hmm, naja, smaken verschillen he :D

Maar die passen ook prima hoor, een stuk of 15 moet zeker kunnen.

Ik denk dat je met
10 Corydora pygmeus
15 Bboraras Briggittae
2 Honing Goerami's

Een heel leuk bestand heb wat goed in evenwicht is. Misschien een speciale slak, of wat Japonica garnalen erbij? Die zijn altijd leuk om naar te kijken!
 
Boraras Briggittae? Hmm, naja, smaken verschillen he :D

Maar die passen ook prima hoor, een stuk of 15 moet zeker kunnen.

Ik denk dat je met
10 Corydora pygmeus
15 Bboraras Briggittae
2 Honing Goerami's

Een heel leuk bestand heb wat goed in evenwicht is. Misschien een speciale slak, of wat Japonica garnalen erbij? Die zijn altijd leuk om naar te kijken!
En vuurtetra’s? Hoeveel zou ik er daarvan kunnen nemen? (Ipv de briggatae)
 

Terug
Bovenaan