verwarming


walters22

Active member
Lid geworden
10 augustus 2013
Berichten
32
Locatie
den hoorn
ik heb een verwarming die in gebouwd is in mijn pomp nu is die kapot en heb ik een lossen verwarming gekocht maar kan ik de steker er afsnijden en deze aan sluiten als mijn ouwe verwarming

groet Walter
 
Zou geen stekker van een nieuw element gaan afsnijden.
 
lijkt me niet verstandig.....water en kapotte snoeren.....
 
Wat voor pomp? Interne Juwel pomp? Kan je de nieuwe verwarming toch zo inschuiven? Of is de nieuwe groter?
 
wrs een eheim externe pomp vermoed ik

wat wil je nu net gaan doen met die snoeren ??
 
Als je het netjes doet is er geen enkel probleem. Gewoon met een kroonsteentje werken en deze isoleren met (duct)tape en dan zover mogelijk doorsnijden in de richting van de stroombron, dus niet gelijk bij het wateroppervlakte/filter gaan snijden . Er komt immers geen water bij dus ik voorzie geen problemen.

Wat ik allemaal wel niet verlegd en geknipt had in het verleden..ging altijd goed..
 
Gummiebeer zei:
Wat ik allemaal wel niet verlegd en geknipt had in het verleden..ging altijd goed..

dat ken ik ja

of je soldeert en werkt met krimpkous met lijm in
als je dat voorhanden hebt natuurlijk
 
oke ik ga er morgen aan werken jullie horen van mijn
 
dus ik kan de stekker er gewoon af knippen en de verwarming aan sluiten hij is wel minder watt dan wat deze heb is dat erg ???
 
Laat eerst eens wat zien?

Waarom hang je de andere niet buiten het filter???

Minder watt ,minder warmte.he.
 
walters22 zei:
dus ik kan de stekker er gewoon af knippen en de verwarming aan sluiten hij is wel minder watt dan wat deze heb is dat erg ???

Vertel nou eerst eens om welk filter het nou precies gaat...
 
is geen filter maar een verwarming die aan gesloten is op de voeding van mijn bak net als het licht en de pomp
 
Verwarming zit toch in het filter?
Dus, wel filter heb je?

80 cm met juwel filter?

Kan je de verwarming toch uithalen?
 
Ah op die fiets,was me door je eerste bericht niet echt duidelijk,is dan volgens mij gewoon een kwestie van je oude element loshalen en idd de stekker van de nieuwe afhalen en draden weer vastzetten.

Heb je een bak ban Ferplast toevallig?
 
dan ga ik ff krimkousen kopen of is dat niet nodig
 
hij zit er in bedankt
 
en wat heb je nu met de bedrading gedaan want ben eigenlijk nog niet helemaal mee
 
gewoon aan gesloten zonder krimkous
 
Dus ,open en bloot?
Ach ja, waarom ook niet.
 
Ik snap nog altijd niet waarom je nu stekkers moest afknippen en terug aansluiten

Je hebt een juwel interne filter
Daarin dteekt een staaf die je in het stopcontact steekt en insteld op de gewenste temperatuur
Waarom moet je daar dan gaan knippen ?
 

Terug
Bovenaan