Verwarming kapot


Femke678

Member
Lid geworden
25 januari 2022
Berichten
19
Leeftijd
21
Goedemorgen,

Gister avond kwam ik erachter dat een vis (coridoras albino) gek aan het doen was.
Hij doet dood, maar dat is hij niet. Hij ademt nog en z’n sproeten bewegen.

Na even goed te hebben gekeken, bleek m’n verwarming kapot.

Helaas is het zondag en is hier niks geopend.

Heeft iemand tips om m’n vissen tot maandag warm te houden?

Het water is nu net geen 20 graden.

Heel erg bedankt!
 
Goedemorgen,

Gister avond kwam ik erachter dat een vis (coridoras albino) gek aan het doen was.
Hij doet dood, maar dat is hij niet. Hij ademt nog en z’n sproeten bewegen.

Na even goed te hebben gekeken, bleek m’n verwarming kapot.

Helaas is het zondag en is hier niks geopend.

Heeft iemand tips om m’n vissen tot maandag warm te houden?

Het water is nu net geen 20 graden.

Heel erg bedankt!
Is er geen tuincentrum in de buurt met een vissen afdeling? Oftewel uit welke omgeving kom je als ik vragen mag.
 
Is er geen tuincentrum in de buurt met een vissen afdeling? Oftewel uit welke omgeving kom je als ik vragen mag?
Ik kom uit het Westland, er is een intratuin, deze heeft alleen naar mijn weten honden en katten, vissen zijn er een tijd geleden uit gegaan
 
Hornbach is open die hebben ook een grote aqarium afdeling en bij ons zelfs personeel met verstand van zaken
 
Je kan er warm water in gieten of een paar met echt heet water gevulde pet flessen of zo
 
Hoe gedragen de andere cory's zich? Zou denken dat ze wel even op een wat lagere temperatuur moeten kunnen zitten.
 
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat cory’s dood gaan van kamertemperatuur. Denk eerder dat er iets met die cory aan de hand is.
 
hoe krijg je je bak momenteel op 20 graden dan? Die van mij zit op 25 met verwarming uit. Maar idd, ff hornbach opzoeken of andere zaak die wel geopend is.
 
Het zonnetje van vandaag gaat er voor zorgen dat je bak op temperatuur blijft
 

Terug
Bovenaan