verschil tussen Betta , Colisa lalia , Paradijsvis


A

Anne1000

Guest
Goedenavond,

Op dit moment heb ik een koppel Dwerg gourami's in mijn bak. De Colisa Lalia. Dit gaat prima. Crystal Red garnalen blijven allemaal in leven en deze kweken zelfs super. Tegenover de andere bewoners gaat dit ook prima. Nu ik weet dat mijn dwerg gourami's dit karakter hebben vroeg ik me af hoe het met de andere soorten zit.
Zijn Betta's en paradijsvissen agressiever tegen over andere vissen en garnalen? of is het puur geluk hebben?

Alvast bedankt!
 
Elke vis heeft een eigen karakter, ik weet van betta`s dat de ene feller kan zijn als de ander en dit kan zelfs aan de soort liggen (kort of lang vinnig)of met kleur te maken hebben.
Voorbeeld: ik heb een zwarte dame Crowntail, deze dame is fel naar mij toe maar zacht aardig naar mannetjes. Ook had ik een plakat dame, die fel was en dominant in de damesbak, zij was de baas over de hele bak. Dit geldt ook voor mannen overigens.

Ik zou overigens geen andere labyrinthen bij je gourami`s voegen,dit kan hommeles geven in je bak :(

Dit is de dame in kwestie;

345826jootje67_0_82_hbs2013f2f3unicolor2.jpg
 
Bedankt voor je reactie!

Ik verkoop het koppel dwerggourami (dus als er iemand intresse heeft http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr Ik neem een man betta halfmoon en hierbij 2 vrouwtjes Halfmoon. Ik heb deze soort altijd al super mooi gevonden dus nu neem ik ze ook. De garnalen wat in mijn bak zitten zet ik over op een andere bak zodat dit zowiezo goed gaat.Ben benieuwd!
 

Terug
Bovenaan