Valse planten


attobytes

Well-known member
Lid geworden
3 augustus 2008
Berichten
428
Locatie
Zoersel, Belgiƫ
Ik ben op zoek naar valse aquarium planten van hoge kwaliteit, is er toevallig hier iemand die wat kan aanbevelen?

Er zwemmen aardig wat vissen in mijn aquarium die graag planten eten, van anubias tot javavaren eten ze met de grond gelijk vandaar wil ik via mooie valse planten toch wat kleur in de bak brengen.
 
De biorb heeft daar een hele lijn van haha Google maar. En bij de hornbach liggen ze ook vaak. Mollen ze ook mossen? Anders kan je dat nog proberen met hier en daar wat mos opplakken? Geen idee wat voor vissen je hebt.
 
Welke vissen doen dat bij je dan?
 
Je hebt ze ook die vega zijn Rens;)
Hipsterplanten, nooit fan van geweest. Oh en wat ik nog kwijt wilde over valse planten; het baasje is het probleem, niet de plantšŸ¤”
 
Dat is als ik het zo bekijk ook niet echt een vis die in een plantrijke omgeving leeft maar meer bij en tussen stenen/rotsen.
 
Hipsterplanten, nooit fan van geweest. Oh en wat ik nog kwijt wilde over valse planten; het baasje is het probleem, niet de plantšŸ¤”
Ag is gewoon veganisch instinct dat krijg je er nooit helemaal uit šŸ˜„
 
Ja dat is zeker waar maar ja dat schijnt je vis niet te snappen:DD
 
  • Haha
Waarderingen: TLS
Vooral de haplochromis rainbow die lust echt alles wat groen is
Die behoren tot de Cicliden die dan ook in een omgeving vertoeven waar planten sterk in de minderheid zijn. Dus je aquarium aanpassen naar een juiste omgeving voor je vissen zou een optie kunnen zijn.
 

Terug
Bovenaan