uitbreiding visbestand


Matthijsxr

Well-known member
Lid geworden
24 oktober 2015
Berichten
123
Leeftijd
23
Locatie
drachten
hallo ik heb een aquarium van 80x30x40.
er zitten een paar appelslakken in en een groep van zes corydoras schwartzi, vuur garnalen en een pleco.
en nu was de vraag wat kan daar bij qua vis of andere dieren
 
Een Pleco hoort eigenlijk niet in deze bak en voor het oppervlak kun je denken aan Ringbandsnoekjes.
 
de pleco laat ik in deze bak op groeien en als hij groter word doe ik hem in mijn 1 meter 20 bak. de Ringbandsnoekjes zijn erg leuk

mvg Matthijs Rozema
 
Matthijsxr zei:
de pleco laat ik in deze bak op groeien en als hij groter word doe ik hem in mijn 1 meter 20 bak. de Ringbandsnoekjes zijn erg leuk

mvg Matthijs Rozema

1.2m is nog veel te klein helaas.

Volwassen pardalis:
tumblr_mwxn0eMCzi1rp9d2go1_500.jpg
 
ik heb deze soort denk ik marble sailfin pleco word die ook zo groot, in de winkel zijden ze 20 cm
 
Deze waarschijnlijk, de Glyptoperichthys gibbiceps die 45cm wordt.

6.jpg
 
Matthijsxr zei:
ik heb deze soort denk ik marble sailfin pleco word die ook zo groot, in de winkel zijden ze 20 cm

Bedoel je Pterygoplichthys joselimaianus? 30 cm, ook al was het 20 dat is nog te groot voor 1.2m. Denk aan een 2m-3m bak.
 
oooh de dieren winkel hier neemt gelukkig te grootte vissen terug als het zo ver is kan die daar heen maar weet iemand nog wad ander bewoners?

mvg Matthijs Rozama
 
Hij kan ook naar je BBQ ze smaken goed ;)

Zomaar wat geschikte soorten opnoemen zonder te weten hoe je bak is ingericht, hoe warm het is en of er veel of weinig stroming is, is onmogelijk.
 
168967matthijsxr_0_85_download.jpg


de bak is 24 graden en er zit een redelijke stroming in
 

Terug
Bovenaan