Tussen Kunst en Kitsch toegelicht


jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,403
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
In dit forum kunnen topics geplaatst worden met foto's, die als doel hebben om opbouwende kritiek op je aquarium te krijgen.
Denk bijvoorbeeld aan vragen zoals:

  • Hoe creeer ik meer diepte in mijn bak?
  • Hoe zorg ik dat mijn plantenbestand mooier toont?
  • Hoe is de opstelling van mijn hout?
  • Zou een CO2-installatie lonen bij mijn bak?

Stel de vragen die je hebt duidelijk in de eerste post van het topic, onderbouwd door foto's. Geef daarbij ook voldoende relevante achtergrondinformatie (is het een biotoop? Afmetingen van de bak?).

Let op! Het gaat hier dus niet om een foto-album!
Daarom gelden in dit forum de volgende regels:

  • Reacties zoals: Mooi, leuk, etc. zijn niet gewenst
  • Reacties zoals: Vragen aangaande bestanden zijn alleen toegestaan als hier uiteindelijk opbouwende kritiek voor Topic Starter mee gegeven wordt. Geef dus bij deze vraag ook direct aan, waarom je dat vraagt!
  • Onder opbouwende kritiek verstaan wij ook goed onderbouwde kritiek.
  • In dit forum is plaats voor stevige discussie. Stevig, maar immer netjes.

Om bovenstaande goed te kunnen handhaven, hanteren de moderators een streng beleid in dit forum. Reacties die niet voldoen aan bovenstaande regels, worden zonder PB verwijderd. Wanneer blijkt dat een topic niet goed loopt, kunnen de moderators in overleg met de topicstarter besluiten het topic naar het foto-album te verplaatsen.

Om duidelijk het onderscheid met het foto-album te maken, vragen we aan jullie of jullie je topics willen starten met 'Tussen kunst en kitsch'. Dan is het voor iedereen meteen duidelijk dat het niet om een foto-album gaat. Indien dit niet gedaan is bij de start van het topic, zullen de moderators dit aanpassen.
 

Terug
Bovenaan