Tussen kunst en kitsch - eh, zeg maar, kitsch...


He ik vind dit wel leuk!
Maar het moet echt bij je passen.
Je hebt het wel super uitgewerkt zo!
Persoonlijk zou ik het nooit zo doen, maar ik snap wel dat jij het mooi vind.
Wat vinden de vissen van die bol?
 
Hihi ja ik had een halloween-bui plus ik ben een Harry Potter fan ( :sorry: ) en met de channa's gaat zo'n bak wel. Ze vinden niet zoveel van die bol geloof ik, ze hadden altijd al wel een luchtpomp en zelfs met de led aan zwemmen ze gewoon door de bak. Dat boek is trouwens hol daar kan ook weer een led in, dit is nu een mooie schuilplaats. Zelfde geldt voor de gargoyle maar daar is niet zoveel ruimte in.
Ik moet er nog wel wat meer planten indoen, vooral ook wat drijfplanten.
 
Ik vind je kitsch echt heel gaaf, en mijn dochter ook! Mag ik vragen waar je de spullen vandaan hebt? De gargoyle vind ik ook geweldig!
 
Hihi ik zit er nu nog eens naar te kijken en ik vind het nog steeds een gave bak... Gelukkig maar want goedkoop was dit nou niet echt.

Ik heb er nu wel wat meer hout, stenen en planten ingedaan voor de nodige schuilplaatsen.
 
serieus coole bak! zoiets had ik niet verwacht!!
als je even niet aan een aquarium denkt (wat wel heel makkelijk is op de laatste foto) heb je nog een super toffe illustratie ook!!! Kan zo mee in een wedstrijd!
Keep it up!
 
heb je daar ook een foto van? met meer hout stenen en planten?
Vind um echt supergaaf!
 
Het is een beetje lastig foto's te maken in zo'n donkere bak... T5 is misschien toch wel handig :juggle:

channa3.jpg


channa4.jpg
 
Als er iemand trouwens straks wellicht interesse heeft in de 'boventallige' snakeheads; ik zit nog steeds te wachten totdat er 2 besluiten dat ze elkaar graag zien en dan moet ik voor de overige 4 een ander huisje vinden of retour lfs...
 
SaskiaZ zei:
Als er iemand trouwens straks wellicht interesse heeft in de 'boventallige' snakeheads; ik zit nog steeds te wachten totdat er 2 besluiten dat ze elkaar graag zien en dan moet ik voor de overige 4 een ander huisje vinden of retour lfs...
Helaas dat niet.. Maar ik wilde ook/wel even melden hoe leuk ik je bak vind :D Goed uitgewerkt! Heb je de uil eruit gehaald? Die deed 't 'm juist voor mij :')
 
Het raakt toch stilaan tijd voor wat nieuwe foto's in dit topic...
ben echt benieuwd naar de chana's
 

Terug
Bovenaan