Tussen kunst en kitsch - eh, zeg maar, kitsch...


S

SaskiaZ

Guest
Ik ben wat van plan met m'n record 800, wat best heel fout is... Foto's volgen :D
 
Je haalt het glas los!? ja,dat is heel fout,ja.
Waar doe je het water dan in?hahahaha
 
Zoiets?
4c3476658b53c.jpg


Of zoiets?
2013-02-21-21-40-53.jpg
 
Ik vind die eerste ook wel wat hebben. Ik zou het zo neer zetten denk ik.
 
LOL die eerste is wel erg leuk ja :)

Alleen niet helemaal in de richting waarin ik zit te denken, ik heb roofvissen :6
 
Kitch word vaak vergruist, maar buiten het visbestand van de tweede zie ik het probleem van de getoonde bakken niet echt. Als de eigenaar dat leuk vind en het aquarium goed verzorgd wordt dan moet dat kunnen. Ik ben wel heel benieuwd naar foto's van Saskia
 
Bij de eerste is te zien dat de visjes zich niet bepaald prettig voelen. Zo'n set-up kan wel, maar houd daar rekening mee bij de viskeuze. In zo'n bak zet je geen visjes die graag gedempte verlichting, drijfplanten etc. hebben.
 
Oja echt leuk bakkie met die koeien!!! en makkelijk te onderhouden voor iemand die geen bakkie heeft ;)
 
Ha die koeienprint heb ik op mijn verlanglijst staan voor mijn goudvissenbak.
 
Goed gezien :juggle: Bertus, niet voor niets "kunst" en "kitsch"

Dit is eens een keer expres getoond op een tentoonstelling om te laten zien hoe het dus �cht niet moet
 
Hmm ik had mijn bak vandaag af willen hebben, maar m'n spullen zijn nog niet binnen ;(
 
Bertus zei:
Zo,een Led?
EEn Superled dan wel.

Nee valt wel mee, lijkt heel fel vanwege lange belichtingstijd foto, maar met het licht aan in de kamer zijn er te veel reflecties :foto:
 
nog een foto zonder de led:

channa2.jpg


De bewoners: 6 jonge Channa gachua assam black.
 

Terug
Bovenaan