thermostaat


Lars045

Well-known member
Lid geworden
13 mei 2013
Berichten
119
Locatie
Kerkrade
ik heb een thermostaat die deed het maar nu is de bovenkant ervanaf gegaan (natuurlijk niet bepaald slim maja) wat heen en weer gedraaid maar de verwarming gaat niet meer aan ik heb hem geprobeerd in de vijver wat altijd 24 graden is maar daar ging die niet aan iemand nog ideeen of beter gewoon een nieuwe kopen
 
Nieuwe kopen.
 
inderdaad niet aan beginnen prullen
gwn vervangen
 
Lars045 zei:
ik heb een thermostaat die deed het maar nu is de bovenkant ervanaf gegaan (natuurlijk niet bepaald slim maja) wat heen en weer gedraaid maar de verwarming gaat niet meer aan ik heb hem geprobeerd in de vijver wat altijd 24 graden is maar daar ging die niet aan iemand nog ideeen of beter gewoon een nieuwe kopen

Je moet hem ook in kraanwater testen,he.
Dat is koud.
Dan zal de led wel gaan branden.

Hoe is het ervan af gegaan? Foto?
De meeste zijn waterdicht,of staat waterlijn op.
 
ja hij deed het niet meer zoals het hoorde eerst werd die 23 graden daarna 27 en toen weer terug dus ik heb hem weggegooid. ik had dat ook in kraanwater getest.het bovenste ding was eraf gevallen en het deel wat in elkaar zit voor hem te bedienen hield niet meer ratelde waardoor hij niet meer betrouwbaar was. Ik heb nu een nieuwe gehaald wat ook nog eens zwaarder was. is nu prima op 24 graden.
 

Terug
Bovenaan