TessaPrincessa's sluierstaartjes.


TessaPrincessa

Well-known member
Lid geworden
27 juli 2011
Berichten
237
Locatie
Noord Holland
Hallo Allemaal,
Vandaag kan ik vol trots mijn nieuwe sluierstaartaquarium Showen.
Gedempte trots, ik wil namelijk nog een filterzandbodem toevoegen. Als achterwand ga ik het behang uit de slaapkamer gebruiken alleen nog even uitzoeken.
20200509_174410.jpg
Dit is het Aquarium. De linker steen met de planten is tijdelijk uit de bak (visdraad liet los en werd naar mijn idee gevaarlijk)
20200509_215854.jpg
Dit is Evä. De foto is gemaakt vlak nadat ik haar gekocht had. Evä is in 1,5 dag tijd al veel dikker geworden. De eerste 12 uur zwom Evä schuin en had ze moeite met het filter. Nu is Evä een brutale meid die constant om eten vraagt en het erg leuk vind om hoog in het aquarium banen te zwemmen. Evä heeft maar één achterste anaalvin. Ik weet vrijwel zeker dat Evä een meisje is.
20200509_215916.jpg
Dit is Kaunis, hij riep mij in de winkel met zijn mooie ogen. Pas thuis zag ik dat zijn achterste vinnen iets wat misvormd zijn. Ik denk dat Evä een meisje is maar ik twijfel enorm. Hij duwt de andere vissen namelijk regelmatig achtjes tegen de buik. Kaunis zwemt graag tegen de stroming in en is altijd bij één van de andere vissen in de buurt. Hij zoekt meestal naar eten op de bodem.
20200510_131743.jpg
Dit is Ruma, Ruma is een prachtige vrouw. Leerlingen hebben Ruma voor mij gehaald. Ze zat eerst in het schoolaquarium van 70 liter. In de buurt werden ineens geen vissen meer verkocht dus zat ze zielig alleen. Ze zou deze zomer naar een mooie grote vijver. Door Corna heeft Ruma lang in een 20 liter bak gezeten. (ik woonde in een mini appartement). Na mijn verhuizing maakte ik haar 70 liter bak schoon en tijdens het schoonmaken brak er een stuk uit het glas. Aangezien ik nog geen nieuwe vijverplek voor Ruma had gevonden en ik toch een zwak voor haar had heb ik zelf een Aquarium gekocht en houd ik Ruma.
 
Leuk! Veel plezier van je mooie nieuwe visjes.
 
Bekijk bijlage 298131Dit is Ruma, Ruma is een prachtige vrouw. Leerlingen hebben Ruma voor mij gehaald. Ze zat eerst in het schoolaquarium van 70 liter. In de buurt werden ineens geen vissen meer verkocht dus zat ze zielig alleen. Ze zou deze zomer naar een mooie grote vijver. Door Corna heeft Ruma lang in een 20 liter bak gezeten. (ik woonde in een mini appartement). Na mijn verhuizing maakte ik haar 70 liter bak schoon en tijdens het schoonmaken brak er een stuk uit het glas. Aangezien ik nog geen nieuwe vijverplek voor Ruma had gevonden en ik toch een zwak voor haar had heb ik zelf een Aquarium gekocht en houd ik Ruma.

Wat een prachtige vrouw!
 

Terug
Bovenaan