Tanganyika bestand juwel vision 260


T

Thijs sergooris

Guest
hallo, wat denken jullie hiervan?
- paracyprichromis nigripinnis (3m/6v)
Presies niet goedkoop en moeilijk te vinden? Zoals alle tanganyika cichliden
- lamprologus simillis 3m/3v
- koppel neolamprologus brichardi/ of andere benaming? Zijn er paar presies? Wil iets kleurijk. Speciaals
Dat zou het zijn?


Wel spijtig van alto. Calvus soort of de compressis vind ik ook speciaal. Kan er niet bij zeker?

Groeten Thijs
 
ik weet er niet heel veel van (wacht dus vooral ook even andere reacties af :)) maar de prinses van Burundi (Neolamprologus brichardi) staat bekend als snel kwekende kolonievormende, en heel agressieve soort. die zou ik dan eerder vervangen voor een koppeltje Altolamprologus, ik weet alleen niet hoe dat gaat met het eventuele roven van de Alto's in combinatie met de similis.
 
Hej bedankt voor je reactie. Idd al nagevraagt en je hebt gelijk. Ga ze vervangen door de alto. Calvus, deze zullen wel jonkies roven van de similis wss maar zullen er wel paar van overleven of zet ze dan wel efe apart :)
 
Top, als ze de volwassen maar met rust laten, zit dat wel goed. volgens mij kweken sommige van die slakkenhuiscichliden ook als konijnen dus wat jonkies af en toe missen is ook niet zo erg:)
 
Jup deze laten ze met rust. Alto zijn naart schijnt rustige vissen maar kunnen idd wel jonkies roven ;)
 

Terug
Bovenaan