stop ermee

  • Onderwerp starter Deleted member 14272
  • Startdatum

D

Deleted member 14272

Guest
Beste liefhebbers

Ik blijf nog enkele dagen online, en daarna zal ik mijzelf afmelden, simpel omdat ik een beetje geirriteerd wordt / raakt door de reclame die steeds geprojecteerd wordt en de google balk onderin het scherm die ik steeds moet wegdrukken.

Of deze reactie in de juiste omgeving staat weet ik niet maar indien nodig zal deze door John wel op de juiste pagina gezet worden.
 
Je kunt ook een ad blocker installeren of, als je dat wil, donateur worden natuurlijk.
 
Om nou donateur te worden om geen reclame te zien, ik doneer hier en daar met een klein bedrag div.Instanties.Was in het verleden wel donateur, maar dit terzijde.
 
Beste liefhebbers

Ik blijf nog enkele dagen online, en daarna zal ik mijzelf afmelden, simpel omdat ik een beetje geirriteerd wordt / raakt door de reclame die steeds geprojecteerd wordt en de google balk onderin het scherm die ik steeds moet wegdrukken.

Of deze reactie in de juiste omgeving staat weet ik niet maar indien nodig zal deze door John wel op de juiste pagina gezet worden.
Ik zal je post even verplaatsen naar de babbel Bert en betreur je besluit. Is het niet als laatste redmiddel mogelijk dat je een adblocker installeert?
 
Om nou donateur te worden om geen reclame te zien, ik doneer hier en daar met een klein bedrag div.Instanties.Was in het verleden wel donateur, maar dit terzijde.

Je maakt gebruik van een platform, en dat platform wordt betaald door reclame's en donaties.
Gratis bestaat niet :))

Maar de reclames zouden inderdaad wel wat minder opzichtig mogen zijn.... soms is het beeldvullend.
 
Ik ken die irritatie heel goed hoor!
Ik wou nog erop blijven en toen heb ik een lieve buur betaald om 25 over te maken, ik dacht:wat is een paar cent per dag om niet geheel gestoort te worden.
Rondom 7 uit me hoofd.
 
begrijp ik Rich, enkel de lucht die we inademen is gratis;)
 
Als ik er geen 25€ meer voor kan, of wil betalen gaat hier gewoon de AdBlocker plus weer aan. Wat een ander er van denkt is niet mijn probleem.
 
met een ad blokker krijg ik ook weer waarschijnlijke problemen met google, wat ik vaak gebruik.
 
Je maakt gebruik van een platform, en dat platform wordt betaald door reclame's en donaties.
Gratis bestaat niet :))

Maar de reclames zouden inderdaad wel wat minder opzichtig mogen zijn.... soms is het beeldvullend.
Zover ik weet en ook is gecommuniceerd is de reclame al zo minimaal gehouden maar ik zal het voor alle zekerheid nog even onder de aandacht van de eigenaar brengen.
 
met een ad blokker krijg ik ook weer waarschijnlijke problemen met google, wat ik vaak gebruik.
Je kunt bij een (goede) adblocker uitzonderingen aangeven ( een Witte Lijst)
 
met een ad blokker krijg ik ook weer waarschijnlijke problemen met google, wat ik vaak gebruik.
Ik gebruik al tijden een ad blocker en daarbij ook google chrome dit levert voor mij vrij weinig problemen op en anders kan je inderdaad een lijst maken op websites waar hij uit staat. Ik weet dat het misschien niet eerlijk is tegenover de websites
etc. maar soms is het zonder ad blocker gewoon niet meer te doen.
 
Ik heb hier nergens last van. Mijn man heeft alles geblokkeerd wat met google te maken heeft in de routerinstellingen en gebruik en adblocker.
Is soms ook een nadeel als sommige websites niet willen open gaan.
 
met een ad blokker krijg ik ook weer waarschijnlijke problemen met google, wat ik vaak gebruik.
Je kunt adblocker voor alle sites uitzetten, behalve aquaforum.
Dan heb je nergens hinder ervan.
 
met een ad blokker krijg ik ook weer waarschijnlijke problemen met google, wat ik vaak gebruik.
Nou daar heb ik totaal geen last van hoor gebruik Google ook veel
dus dat moet geen probleem zijn.
Ben dan wel donateur hier maar op andere sites is adblocker erg handig;)
 
Om nou donateur te worden om geen reclame te zien, ik doneer hier en daar met een klein bedrag div.Instanties.Was in het verleden wel donateur, maar dit terzijde.
Nou dat niet alleen om geen reclame te zien je helpt natuurlijk ook het forum en de kosten er van te betalen maar dat ter zijde.
 
Ach hier een adblocker! En niks aan de handje.

Ik google altijd want ik wil graag fake news lezen. Grote boze internet. En het laat gelukkig alle websites zien.
Geen hinder van. Dus Bert hup Adblocker installeren zo gedaan.

Ff naar google dan adblock plus indrukken en zoeken en dan die addin installeren en je kan reclameloos hier genieten.
 

Terug
Bovenaan