software tc420 installeren


kimielco

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2014
Berichten
872
Vraag

Ik heb tc420 waar geen software opzit. Nu heb ik de pledsoftware gedownload.

Kan ik de tc420 gewoon via usb op de pc aansluiten en de software installeren, m.a.w. de led verlichting hoeft nog niet aangesloten te worden!

Is er misschien ergens een how to!!!
 
Nee, led hoeft niet aangesloten te zijn, gewoon de tc-420 aan de computer koppelen, en programmeren;)
 
Note daarbij dat wel de voeding aangesloten moet zijn.
 
Hoop dat het je lukt want mij is het destijds niet gelukt ook al kreeg ik geweldige hulp hier op het forum van een paar leden en daarom dat ik de bak met led verlichting met de TC420 controller dan ook verkocht heb.
 
De software werkt misschien niet met Windows 10 en zeker niet op een Mac.
 
De software werkt misschien niet met Windows 10

Ik heb nul problemen op windows 10. Ik heb 3 TC420's en deze worden allemaal herkend en zijn zonder problemen te lezen en te programmeren.

De PLED software draait ook zonder enige aanpassing of gewijzigde instellng onder windows 10 bij mij.
 
Opmerking lijkt me vrij zinloos om je led verlichting niet aan gesloten te hebben op de tc420.
Hoe wou je controleren of je schema werkt naar behoren en naar jou idee denk aan licht sterkte en kleur verloop.
daarnaast vraag ik me af of het zo goed is voor de tc420 om onbelast te draaien :juggle:
 
Opmerking lijkt me vrij zinloos om je led verlichting niet aan gesloten te hebben op de tc420.
Hoe wou je controleren of je schema werkt naar behoren en naar jou idee denk aan licht sterkte en kleur verloop.
daarnaast vraag ik me af of het zo goed is voor de tc420 om onbelast te draaien :juggle:
Dat maakt niet uit. Software draait door of er nu wel of geen, s'nachts bijvoorbeeld, energie wordt afgenomen.
 

Terug
Bovenaan