Snakeheads 120 cm


V

Vuurgarnaal96

Guest
Hoi mensen

Ik wil snakeheads gaan houden in een 120 cm bak met 250 liter. Ik kwam zelf uit op channa bleheri/gachua.

Weet iemand waar ik deze kan kopen in omgeving drenthe?
 
Volgens mij worden die vissen 20 cm groot. Ik ken ze verder niet maar een bak 1.20 lijkt me dan wat klein.
Hoeveel wilde je er gaan houden?
 
Deze vis zwemt niet veel en 1,20 is zelfs een grote bak, vaak worden ze al op 80 of 100 cm bakken gehouden. Ik wil er een stuk of 5 houden waaruit een koppeltje gevormd wordt of al een bestaand koppeltje.
 
Bleheri moet prima kunnen op die bak misschien zelf wel een soort die nog een stapje groter wordt.
 
ik heb ook de channa bleheri gehad, groepje van 5 jongen gekocht en daaruit is een koppel gekomen.

Deze heb ik in een 60c bak gehad tot ze 10cm waren, vervolgens in een 80cm bak gehad.
Toen er uiteindelijk een koppel uit kwam heb ik de overige dieren verkocht en in diezelfde bak is er uiteindelijk ook een nest gekomen.

Het zijn niet hele actieve vissen en met genoeg hout en (drijf)planten voelen ze zich al snel op hun gemak.
Leuke en mooie dieren maar zorg dat je ze voldoende verschillende soorten voer geeft zoals: meelwormen, (gedroogde) garnalen en visjes, mosselen etc. dat komt de kleur ten goede
 
Deze vis zwemt niet veel en 1,20 is zelfs een grote bak, vaak worden ze al op 80 of 100 cm bakken gehouden. Ik wil er een stuk of 5 houden waaruit een koppeltje gevormd wordt of al een bestaand koppeltje.
Goudvissen worden ook in een groot wijnglas gehouden ;)

upload_2016-11-6_6-57-58.png

Bron >> klik <<
 

Terug
Bovenaan