Sewelia verkleuren en vechten/paren


K

Kodaaf

Guest
Hey allemaal,

Dit forum is nieuw voor mij, dus ik hoop dat ik dit op de goede pagina plaats. Ik heb een vraag over mijn algeneters. Deze vraag komt alleen wel met een moeilijkheidje aangezien ik niet weet welke soort het precies is... In de winkel stond erbij dat het ‘Chinese algeneters’ zijn. Ik denk dat ze Beauforts levertii bedoelen aangezien dat er het meest op lijkt als ik het Google, alleen kloppen de kleuren dan niet. Wat ik op google zie is een wit/gele vis met zwarte stippen, maar ik heb twee zwarte vissen met witte stippen, dus ik weet niet zeker welke soort het nou precies is.

De vissen zijn zeker niet schuw en zitten het liefste op de planten die naast het bruissteentje zitten, echter zag ik dat ze gisteren (en vanochtend nog een keer) ineens helemaal wit werden met een zwarte streep over hun rug. Ze lijken ook te vechten/paren. Ik heb twee filmpje toegevoegd zodat jullie het wat beter kunnen zien. Ik zou niet weten wat ze doen en wat het betekend. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ze aan het doen zijn (en welke soort het precies is)

Groetjes :)
 

Bijlagen

  • IMG_8468.MOV
    10.1 MB
  • IMG_8493.MOV
    27.8 MB

Terug
Bovenaan