Set Kitelight


B

Beekman

Guest
Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor het volgende:

3x 52cm SMD 6500K (niet gebruikt)
1x Wifi controller (niet gebruikt)
Voeding, kabels en alle verdere toebehoren.
2 maanden oud, dus Bon + Garantie

1x 92cm RGB (wel gebruikt, maar in uitstekende staat)

Kortom complete set plug & play
 
Ter aanvulling.
Het aankoopbedrag was 2 maanden geleden ongeveer 250,-
 
Kijk, als ik 150 euro moet betalen voor tweedehands verlichting die nieuw 250 euro heeft gekost koop ik nieuwe(en met mij veel mensen denk ik)
Alle garantie is vervallen, want waar begint de discussie als er iets niet werkt naar behoren of stuk is als ik thuis kom? bij de eerste verkoper? tweede verkoper? of bij mij de koper zelf?
Ik zou dit risico niet nemen voor die prijs.

Ik denk dat als je 1/3de van de nieuwprijs krijgt je goed hebt verkocht, zijnde 75 a 80 euro.
 
Luc, heb je goed gelezen?

Op alles zit nog 22 maanden garantie ook is de bon aanwezig,
De complete set is niet gebruikt, ook zit er de nieuwste wifi-controller bij. Deze is bij Kitelight pas leverbaar sinds 25 maart 2016.

Bovendien staat Kitelight bekend om de goede service, doet niet moeilijk en durf ik best hievoor 22 maanden garant te staan. Uiteraard mag een eventuele koper alles uitvoerig komen testen.

Behalve voor de rgb-lamp (die had ik nog). Is de complete set dus hagelnieuw en door mij rechtstreeks aangekocht bij Kitelight.
 
Beekman zei:
Luc, heb je goed gelezen?

Op alles zit nog 22 maanden garantie ook is de bon aanwezig,
De complete set is niet gebruikt, ook zit er de nieuwste wifi-controller bij. Deze is bij Kitelight pas leverbaar sinds 25 maart 2016.

Bovendien staat Kitelight bekend om de goede service, doet niet moeilijk en durf ik best hievoor 22 maanden garant te staan. Uiteraard mag een eventuele koper alles uitvoerig komen testen.

Behalve voor de rgb-lamp (die had ik nog). Is de complete set dus hagelnieuw en door mij rechtstreeks aangekocht bij Kitelight.

Ik heb nergens 22 maanden garantie zien staan :p (is een beetje flauw van mij :) )

Zal misschien te maken hebben omdat ik Vlaming ben en ik hier in Belgi� niet zo'n goede ervaringen heb en hoor ivm tweedehands aankopen en garantie. ;)
Ik blijf daarom bij mijn standpunt.
 
Bij je standpunt blijven mag natuurlijk, maar jouw negatieve ervaringen zijn persoonlijk.

De feiten zijn nog steeds dat het een nieuw set betreft met volledige garantie :)
 
Beekman zei:
Bij je standpunt blijven mag natuurlijk, maar jouw negatieve ervaringen zijn persoonlijk.

De feiten zijn nog steeds dat het een nieuw set betreft met volledige garantie :)

De feiten zijn dat het tweedehands is en blijft,
maar het is zoals altijd, hier zeggen wij " het is maar wat de gek er voor geeft".
Komt nog bij dat jij hem weg doet ondanks hij nog maar pas is aangekocht, dat heeft ook zijn reden.
 
In Belgi� zijn de garantierichtlijnen wel heel anders als in Nederland.

Hier, in Belgi� zou ik het risico ook niet nemen, maar in Nederland zou ik wel beginnen te twijfelen.

Je kan het altijd proberen ;)
 
De reden waarom ik het weg doe is de overstap naar een ander aquarium. Dit kwam onverwachts anders had ik de set natuurlijk niet aangekocht.

Deed de gelegenheid zich een maand eerder voor, dan had ik deze gehele set kosteloos terug kunnen sturen naar Kitelight en het volledige aankoopbedrag retour gehad. Om deze reden is de set ook niet gebruikt.
 
Kitelight is niet moeilijk met garantie. Als je ook de bon erbij geeft, kan een toekomstige koper prima aanspraak maken op de garantie van hun. :)
 
Bij navraag is er is geen enkel probleem wat betreft garantie vanuit Kitelight. De set is tevens verkocht.
 

Terug
Bovenaan