Sera Goldy Gran


S

Sluiergoud

Guest
hoi allemaal,

Omdat ik niet echt denderend veel verstand van goudvissen heb heb ik dan toch nog een vraag.

Van de speciaalzaak heb ik Sera Goldy Gran meegekregen voor mijn goudvissen.

Het betreft twee sluierstaarten, twee shubukins en twee gewone goudvissen. Ik ben uieraard op de hoogte dat ze geen drijvend voer mogen hebben. Nu is het zo dat de speciaalzaak mij Sera Goldy Gran Hoofdvoeder heeft aangeraden en heeft meegegeven. Echter is dit dus wel drijvend voer en dat is niet goed voor de vissen. Welk voer raden jullie mij aan voor goudvissen wat niet drijft?




2014-01-08085127_zps1338307d.jpg.html
 
Dat ze geen drijvend voer mogen is een fabeltje. Gewoon doorvoeren met dit voer en als het op is eventueel overstappen op hikari. Ben wel benieuwd naar de bakmaat aangezien je ook gewone goudvissen en shubunkins hebt.
 
HOi bedankt voor je reactie echter krijgen ze nu goldfish gold japan deze korrels zinken wel. ik heb een aquarium van 1m bij 50 cm hoog. en dan heb ik nog een ander aquarium in opstart fase (al helemaal klaar maar nog geen vissen in) waar het uiteondel;ijk de bedoeling vvan word om evt de shubukins in om te zetten.
 

Terug
Bovenaan