Sera Aquatank 80x40x30cm van Gertbl


Toe maar 😍 15/10! Dit ziet er nog realistischer uit dan in een echt rivier! Ze mogen het wel als een beschermd reservaat gaan beschouwen! bofkonten die vissen van jou en super camera werk: Subliem!
 
Prachtig stukje natuur, geen manicuur en niet te schoon, voelt "echt" aan.(y)
 
IMG_3135.jpeg
 
Op de een of andere manier vind ik dit fotoalbum nu pas, toch even zeggen dat ik dit een geweldig aquarium vind! (y)
 
Hé Gert, zie ik nou goed dat er links onder herfstbladeren liggen?😃 waar heb je die gevonden of gekocht? Hoorde dat de visjes dat leuk en lekker vonden.
 
Hé Gert, zie ik nou goed dat er links onder herfstbladeren liggen?😃 waar heb je die gevonden of gekocht? Hoorde dat de visjes dat leuk en lekker vonden.
Ik heb een poosje er magnolia blad in gehouden. Werkt zeer goed voor de garnalen etc. Alleen lastig soms met de stroming in de bak.
 
Ff wachten op de herfst Hidde! En dan raap je een flinke zak eikenbladeren, beukenbladeren en andere boomsoortbladeren die mooi bruin zijn. Laten drogen en daarna steeds enkele in je bak doen. Even googlen welke boomsoorten giftig zijn en je dus links moet laten liggen. Maar verders; ga los!
 
Wat een mooie bak! Dat ik deze nog niet eerder voorbij heb zien komen! Ik ga zeker volgen! Wat voor stromingspomp heb je er op staan?
 

Terug
Bovenaan