"savu pods" - NL naam? waar te koop?


Die zijn dus nooit aangekomen, ohja we zouden ze ophalen maar enig contact met de winkel is er niet van gekomen na enkele pogingen.

Inmiddels wel besteld via de genoemde catappa.nl webshop.
 
Woensdag 6 besteld, gisteren binnengekomen.
Mooie dingen, vallen haast niet op tussen al het hout en blad.
RuMthejXncyjN84X2hK_DpuWz6JbpcxQ.jpeg


RuMthejXncyjN84X2hK_DpuWz6JbpcxQ.jpeg


Iets wat mij wel opviel is dat ze totaal niet lijken op de afbeelding die op hun site staat. Ze zien er hetzelfde uit als die van Kellemes, terwijl ze er op de site toch anders uitzien. Maakt verder niet uit, maar het viel me wel op...
 
Wil hier absoluut niets mee zeggen hoor, maar ze lijken me op het eerste zicht meer op peniskokers ;)
 
Misschien gebruiken de inheemse volkeren ze zo ook :D
 
Ze liggen er nu een paar dagen in, zit inmiddels een klein laagje schimmel op en in. De puntslakken zijn dat al mooi aan het weg schrapen.
De Parosphromenus hebben de holletjes ook al geïnspecteerd en het lijkt wel te bevallen.
 
Viel mij ook op ja.. na een week of wat zat er bij mij een flinke dot schimmel in, wat trouwens ook snel weer weg was.

Mochten ze toch ooit zijn gebruikt als peniskoker dan was het misschien geen schimmel :sorry:
 
Ook hier enkele dagen wat schimmelvorming, maar dat is ondertussen weg en wat er nu op zit qua 'aangroei' plukken de Parosphromenus gretig op los!

Leuke dingetjes zo en prima levering :)
 
Hoelang blijven deze dingen eigenlijk goed? verteren ze net als bladeren ook of blijven ze net als hout gewoon heel lang goed? Ze zien er uit als een leuke toevoeging
 
Bij ons: lang. Moet even opzoeken van wanneer we ze hebben, maar ze liggen er nog steeds onaangetast in.
 
Bij mij ook, vergaat niet zo 1-2-3.. lijkt inderdaad meer op hardhout.
Heb ze dus sinds 11-2-2015 in de bak.
 
bedankt! dan ga ik ze ook maar bestellen denk ik.
 

Terug
Bovenaan