rouwtetra


Ze kunnen zelfs zwarte ouderdoms vlekken krijgen.
 
3 Marmergourami
1 Colisa lalia man
5 Sewellia's
2 koppeltjes Ramirezi's
10 sterbai cory
5 trillineatus
15 Roodneuszalmpjes
12 Kardinaaltetra's

Allemaal weg en 100 Platy's erbij veeeeeeeel leuker!

Wat Black mollie zegt is raar. Ik heb in een bak 10 Rouwtetra's en er blijft geen enkel jong over. En dat al vanaf 2007. Ook hebben anderen de zelfde ervaring.

Ik vraag me zelfs af of Blackmollie wel Rouwtetra's heeft. En geen zwarte neons.

Rouwtetra
full14421693.jpg


Zwarte neon.
Hyphessobrycon-herbertaxelrodi-Zwarte-Neon-Tetra3.jpg


Dit is dus de beste tip die ik ooit gekregen heb op aquariumgebied!
Ik ben gek op guppen en andere levendbarenden. Door deze tip durfde ik er weer aan endlers te beginnen en inderdaad, het werkt. Super bedankt voor de tip!
 
Dit is dus de beste tip die ik ooit gekregen heb op aquariumgebied!
Ik ben gek op guppen en andere levendbarenden. Door deze tip durfde ik er weer aan endlers te beginnen en inderdaad, het werkt. Super bedankt voor de tip!
Dit is al een oud topic en niets te danken. ;)

Ik heb ook nog steeds Rouwtetra's (nog steeds dezelfde) bij levendbarenden en nog steeds hou ik geen jongen over. Dus dat Black-Mollie 's Rouwtetra's geen jonge visjes aten vind ik nog steeds een apart verhaal.
 
811C84D4-BB52-4165-8E14-8B380C29339B.JPG
Ik heb vroeger veel levendbarenden gekweekt en had toen speciaal voor het "overschot" en ongezonde jongen een bak met Aplocheilus lineatus, maar nu ik alleen nog maar een rio 180 heb is dit een geweldige oplossing om toch endlers te kunnen hebben. Ik zou de gok ook best aandurven met andere levendbarenden. Rouwtetra's jagen fantastisch zonder de volwassen vissen lastig te vallen.
 

Terug
Bovenaan