Rio 300 Malawi


J

Jeroen1978

Guest
Hallo allemaal,

Grote kans dat ik op korte termijn nog een bak erbij heb, Rio 300 (121x51x62). Nu zou ik hier graag een malawi bak van maken maar ik lees veel tegenstrijdige berichten.
Is deze maat bak ruim genoeg en hoeveel verschillende soorten Mbuma zouden erin kunnen?

Alvast bedankt!
 
Idd ruim genoeg voor aardig wat soorten mbuna's

Er zijn alleen heel veel soorten beschikbaar.
Heb je al enig idee welke je zoiezo wilt?
 
Nog niet exact. Ben nog in de orientatie fase. Maar voordat ik me helemaal erin onderdompel wilde ik wel eerst zeker weten dat ik meer dan bijvoorbeeld maar 2 soorten kan houden. Vind afwisseling wel zo mooi, zeker met de mooie kleuren van de Mbuma. Een soort of 4 a 5 zou ik wel willen. Maar het moet natuurlijk wel kunnen.
 
4soorten moet kunnen hoor.

3 trio's verschillende en dan 1 groep van een ander bijvoorbeeld.

Alleen even goed kijken of ze te huisvesten zijn in 120cm, sommige hebben naar gelang de agressie meer ruimte nodig. En even goed kijken dat ze niet teveel op elkaar lijken.

Neem aaan dat je malawifreaks.nl al gevonden had? Deze hebben een zeer uitgebreide database.
 
dank je voor de reactie en info! Ja malawifreaks ben ik al aan het doorspitten haha
 
je kan ook een aantal aulonocara's doen ? niet heel veel zal er passen maar het zijn toch wat robuustere/sierlijkere visen vindt ik zelf
 

Terug
Bovenaan