Ringbandsnoekjes


W

Wakasaki

Guest
Kan iemand mij adviseren? Ik ben op zoek naar ringbandsnoekjes (2m en 4 v) in de omgeving Zwolle. Ik heb me laten vertellen dat men op dit moment lastig aan deze vissen kan komen omdat ze uit ebola gebieden komen. Ik ben al bij Veldhuis en de Waterlelie in Enschede geweest maar bij deze zaken hadden ze er maar een paar en zagen er niet fris uit.

Iemand een goede tip?

Alvast bedankt,

Wakasaki
 
Ruinemans heeft ze goed op voorraad op de site staan, maar wel allemaal wildvang. Je zou het eens bij een winkel kunnen proberen die zij bevoorraden.
 
Misschien staan de zaken waar ze aan leveren wel op de site van Ruinemans en anders kun je ze vast ook wel even bellen.
 
Ik dacht er afgelopen Donderdag een paar (geloof wel maar 2 of 3) bij Zunnebeld Zwolle te zien zwemmen, weet het echter niet 100% zeker. Je zou ze even kunnen bellen.
 
Je woont in Rotterdam zie ik. Meen dat Verduijn ze wel heeft.

~ Ivo
 
maanvis in Dordrecht heeft ze zeker zitten en voldoende. Wel een eindje weg , maar wilde het even vermelden.
 
Mascha&Ivo zei:
Je woont in Rotterdam zie ik. Meen dat Verduijn ze wel heeft.

~ Ivo

Woon sinds December in het Oosten (Heino). Had ik nog niet aangepast, nu wel....
 
Pantat zei:
Ik dacht er afgelopen Donderdag een paar (geloof wel maar 2 of 3) bij Zunnebeld Zwolle te zien zwemmen, weet het echter niet 100% zeker. Je zou ze even kunnen bellen.

Zunnebeld ken ik niet maar had al wel hun site gezien. Daar lijkt het alsof het alleen een hengelsportzaak is. Blijkbaar niet dus, daar ga ik deze week wel even kijken. Bedankt voor de tip
 
jessicapilon zei:
Misschien staan de zaken waar ze aan leveren wel op de site van Ruinemans en anders kun je ze vast ook wel even bellen.

De lokale discus hier in heino haalt de vissen ook bij Ruinemans. Daar heb ik dat Ebola verhaal ook van dus denk dat die nu niet kunnen leveren.
 
Misschien dat die zaak niet wekelijks daar besteld??
Heeft de winkel duidelijk aangegeven dat ze deze niet kunnen krijgen dan??
Zo ja dan zou ik zeggen dat ze wel als zijnde op voorraad bij Ruinemans op hun site staan ;)
 
Ik zal deze week nog wel even langs gaan bij Discus, ff na vragen.
 
Ik heb begrepen dat ze even niet verkrijgbaar waren maar dat de aanvoer nu weer op gang is gekomen...
 
Wakasaki zei:
Pantat zei:
Ik dacht er afgelopen Donderdag een paar (geloof wel maar 2 of 3) bij Zunnebeld Zwolle te zien zwemmen, weet het echter niet 100% zeker. Je zou ze even kunnen bellen.

Zunnebeld ken ik niet maar had al wel hun site gezien. Daar lijkt het alsof het alleen een hengelsportzaak is. Blijkbaar niet dus, daar ga ik deze week wel even kijken. Bedankt voor de tip

Hun site wekt inderdaad de indruk dat het slechts een hengelsportzaak is, zoals ze zelf zeggen omdat ze dat als webshop gebruiken en dit niet willen voor aquariumspullen. Het is mijn vaste LFS met een (in mijn perceptie) ruim en gevarieerd assortiment voor hier in de buurt. Natuurlijk niet te vergelijken met Veldhuis en Rifwachter.
 
Inmiddels bij Zunnebeld geweest. Ze hadden net nieuwe vissen ontvangen dus ik ben gelaagd.

Bedankt voor de tip!
 
Ik heb ze ook in de 80cm en het zijn hele leuke en verder rustige visjes hoor.
Dat is dus een goede keus van je vind ik.
 
Ben vandaag zelf ook bij Wesdijk in Barendrecht geweest. Daar werd me verteld dat ze ze vroeger wel hadden maar dat ze altijd verdwenen in hun bakken. Dat ze dus waarschijnlijk opgegeten werden. Hij kon ze wel voor me bestellen maar dan moest ik er minimaal 10 afnemen.
 

Terug
Bovenaan