Rendier of zwemdier?


don1262

Well-known member
Lid geworden
16 september 2022
Berichten
2,677
Wat vinden jullie van mn nieuwe aquarium bewoner! Rudolf the red nose zwemdier!

IMG_20221218_173545.jpg


Haha ingetrapt! Gaat niet over een vis maar ik wil jullie wél hele fijne dagen wensen! 😊
 
Humm, hij heeft een gewei dus zal het wel niet een zeepaerdjuh zijn. :juggle:

Jij ook fijne dagen hihi.
Mannetje ancistrus! 😂 Rare l-nummer is het😁

"Als een zeepaardje en een ancistrus elkaaf heel lief vinden!"
 
Mannetje ancistrus! 😂 Rare l-nummer is het😁

"Als een zeepaardje en een ancistrus elkaaf heel lief vinden!"
Och, wat lief kijken naar elkaar van die 2 en daarbij met de oogjes knipperen. Wie weet ontstaat er een hartstochtelijke romance tussen die 2 zwemdieren met een zwemdiploma. ;):DD
 
Och, wat lief kijken naar elkaar van die 2 en daarbij met de oogjes knipperen. Wie weet ontstaat er een hartstochtelijke romance tussen die 2 zwemdieren met een zwemdiploma. ;):DD
Ik bedoel omdat je zegt het heeft een gewei en een zeepaardje heeft dat niet. Dit is de creatie van de "ancistrus" en "zeepaardje" dit is wat ontstaat als(bloemetjes en bijtjes, mama en papa) " als ze elkaar heel lief vinden en knuffelen en een bloemkool en ooievaar of zo iets toch 😂

de romance is niet uit te sluiten als dit er uit vandaan is gekomen, hoewel het natuurlijk niet romantisch geweest hoeft te zijn. In het wild is vaak weinig plek voor romantiek 😂
 
Hmmm, nu wordt het toch een beetje moeilijk. Mijn linker hersenhelft is in staking gegaan en mijn rechter hersenhelft voert geen klap uit. .... :rolleyes::juggle:

Ondanks alles toch fijne dagen. ;):engel::)
 
Hmmm, nu wordt het toch een beetje moeilijk. Mijn linker hersenhelft is in staking gegaan en mijn rechter hersenhelft voert geen klap uit. .... :rolleyes::juggle:

Ondanks alles toch fijne dagen. ;):engel::)
Ook een vorm van samenwerking, samenminderwerking 😊 zelfde! 😄
 

Terug
Bovenaan