rekord 800


J

jenee98

Guest
heb hier een rekord 800 over zelf al flink schoongemaakt maar wilde toch een rio dus dezen niet gebruikt.
er zit rechts onderin een flinke kras de filterbehuizing (kast) is eruit zit wel erbij zonder pomp of thermostaat.
met kap waarvan de verlichting niet meer aangaat.
hij draait 4 maanden niet meer.
ik wil hier vanaf wat denken jullie dat ik hier voor kan vragen dacht zelf 20/30?
 
70? het is wel een kale bak met zegmaar alleen en kap.
zou mooi zijn als ik daar nog 70 voor krijg maar alles van elektriciteit zit er niet bij of is stuk.
het gaat trouwens niet om de rekord die nog draait.
 
70 euro is veels te veel er zit geen pomp en thermostaat bij en de verlichting werkt niet meer.

Ik denk dat je hem niet eens kwijt zal raken. Maar je kan het altijd proberen voor een tientje. Misschien dat iemand er muizen in wil gaan houden.
 
Voor 10 euro,heb jij geen quarantaine bak ,he.
Als de nood aan de man is.
 
aaaaah had niet gezien zonder filter enzv... en dan zou ik er 15-25 euro voor geven...
 
ja idd Bertus zeiden me ouders ook al dus ik hou hem dan zelf maar iedereen bedankt voor de reacties.
 
Nieuw vanaf 120 euro ?

Met flinke kras geen pomp geen thermostaat

Idd 30 euro niet meer.

Ik kocht voor 85 euro een 80cm bak met meubel / pomp / thermostaat en groot stuk hout en helemaal in nieuwstaat
 
ik kocht voor 80 euro een bak, meubel, pomp, thermostaat, vissen, steen, grint en nog aardig wat extra dingen (voer, medicijnen etc)
 
Ik kocht voor 80euro een tweedehands stoel en een tros bananen..maar heeft dat wat met deze bak te maken?



(sorry voor het flauwe, maar deze bak is met de omschrijving er bij duidelijk in een andere staat. Bewaren is niet eens zo'n slecht idee)
 

Terug
Bovenaan