Post hier foto's van je vijver op dit moment


merkt dat iedereen toch echt z'n eigen creatie maakt van de vijver en invulling, mooi om te zien!
 
vijver met chinese danio's

tumblr_np7behgNRP1tv911wo2_1280.jpg


DHHHibe7CYRJ6BqjgLxF93_K-BTCIoH4.jpeg
 
mooie vijver!!! lekker veel waterplanten ook! goede keus vissen ook.
 
Mijn spuuglelijke vijver :D :O
0itJl-cvP5lOBlaNPLgTWFhX0J3hoU0b.jpeg


Tja, je moet wat he, als de tuinman op vakantie is, en je je vissen moet beschermen tegen tientallen katten en 5 reigers :p

Geen net-> binnen een week vrijwel al je vissen weg. Er zitten hier ook ijsvogels dus daar moet je ook nog voor uitkijken. Dat plaid is om het stukje net te overlappen, hier is het net vlak bij het wateroppervlak namelijk en ik laat me niet meer gebeuren dat een reiger een vis DOOR het net heen pakt en opeet :stom:
 
gelukkig zijn de danio's te klein voor de reiger maar ik weet dat de ijsvogel ook in de buurt zit. gelukkig heeft deze ze nog niet ontdekt!
 
Als een Reiger een klein visje kan pakken dan pakt hij ze gewoon.

11707890_773797552739959_4594807768406191063_o.jpg

Eigen foto, 29 Juni 2015
 
Wat een mooie foto! Het zijn mooie vogels, maar we willen ze liever niet int de tuin h�... :6
 
Vorig weekend nog eens langs mijn schoonouders geweest, die hebben er ook 2.

De Walstad vijver. :D
Daar word echt niets aan gedaan.
948644_0_82_vijver_01.jpg


Deze heeft wel een "filter", maar zitten geen vissen in.
767569_0_82_vijver_02.jpg


Overal zit er nog draadalg in, maar die mag niet verwijderd worden omdat anders de salamanders en de kikkers gestoord worden.
 
Mijn vijvertje.
De aquariumplanten die erin staan, groeien zeer goed. Vooral de Aponogeton boivinianus doet het zeer goed.Sommige bladen zijn al +30cm.
iU8IpvvqF0eHEZyLuCCXr2GKaPNFuZpK.jpeg

iU8IpvvqF0eHEZyLuCCXr2GKaPNFuZpK.jpeg

iU8IpvvqF0eHEZyLuCCXr2GKaPNFuZpK.jpeg
 
mooi hoor, die rondstaart is lastig aan te komen.
 

Terug
Bovenaan