pomp op rio 240


Zit het rubbertje op de as? anders kan hij nooit slingeren.
 
Rotor zit met een magneet in de pomp, en daar doorheen loopt een "stokje" die weer aan het beschermkapje vast zit. Ik weet niet zo goed welk rubbertje je bedoelt?
 
Moet daar boven op het asje geen rubbertje zitten dan? Die houd 'm stabiel op z'n plek neem ik aan..
 
In het beschermkapje,moet ook een rubbertje zitten.
 
Zo'n rubbertje zit er in ja, die loopt door het rotor heen.
 
2 rubbertjes, he. 1 onder en 1 boven.
Nou, hoe kan hij dan slingeren?

Als hij Schaaft, komt het dat er nog lucht in zit.
Zet de kraantjes dicht.
Neem de uitvoerslang los, hou heb boven een emmer ,dat hij door kan stromen.
Dan kraantje dicht, en weer aansluiten.

Nu zou hij het moeten doen.
 
superfish aqua pro 400 - YouTube

26 Nov 2012 ... superfish aqua pro 400 ... settle down I've owned eheims, fluvals and aqua ones, the most silent is the aqua one very easy to get the air out of .
www.youtube.com/watch?v=ZiDbjM9iKTo
 
Boven zit ie vast in de beschernkap. Onder zit een heel klein ringetje, verder niks. Die zat er niet om, dus dacht dat dat het probleem was. Maar hij maakt nog steeds veel lawaai.
 
Dat water geluid heb ik niet, hij bromt als een gek. Alsof de slangen zijn dichtgedraaid.
 
Pomp heeft de hele nachht gedraaid, maar probleem is er nog steeds. Alles lijkt goed aangesloten. Alleen aan de onderkant van het "stokje" door de rotor zit geen rubber dopje. Daar zit alleen een heel klein ringetje om. Ik heb geprobeerd het dopje van mijn oude pomp (pro 200) er op te zetten, maar dan kan hij niet meer dicht....
 
Contact gehad met de winkelier en superfish. Rubber aan de onderkant blijkt te ontbreken. En zoals jullie aangaven, is dat het probleem. Er wordt nu een nieuw rubbertje naar mij opgestuurd, dus dat zou het probleem moeten oplossen!
 
aquaria17 zei:
Pomp heeft de hele nachht gedraaid, maar probleem is er nog steeds. Alles lijkt goed aangesloten. Alleen aan de onderkant van het "stokje" door de rotor zit geen rubber dopje. Daar zit alleen een heel klein ringetje om. Ik heb geprobeerd het dopje van mijn oude pomp (pro 200) er op te zetten, maar dan kan hij niet meer dicht....

Rubbertjes zijn toch allemaal het zelfde?
 
ONDERDELEN SUPERFISH - Aquaria Veldhuis



www.aquariaveldhuis.nl/index.php?categoryID=697


Afdichtings ring voor de interne filter cassette voor de Superfish Aqua-Pro QS 200, 400 en 600 per 5 stuks verpakt. SUPERFISH POMPDEKSELRING AQUAPRO

Kijk hier eens verder. op 13 14. onderaan. zir je de rubber lagertjes.
 
AQUA PRO ROTORSET QS AQUA PRO ROTORSET QS 400 S-3-3
 

Terug
Bovenaan