Polar Blue Parrot Cichlids verslag


Margreet1981

Well-known member
Lid geworden
2 oktober 2019
Berichten
392
Leeftijd
42
Hoi, even een update van mijn parrots kleintjes. De eitjes waren van 1 januari. Na 2 weken de ouders eruit gedaan (vielen mij aan 😉). Ze kregen 5x per dag voer. Mix van first bites van Hikary en Jbl Novidfluid artemia. Dit 2 weken lang.
Sindsdien 2x per dag een mix van baby vlok voer en 1x per dag diepvries watervlooien.

Dit filmpje is voor de schoonmaak gemaakt , valt wel op 😉. Ik ververs om de dag 10 liter water en Hevel over de bodem. Sinds vorige week zitten er ook een aantal jonge ancistrus in.
Op mijn YouTube kanaal staat van elke week een filmpje. Ook de ouders staan erop. Enjoy!

 
Even weer een update.. ze groeien goed. Ze worden al een beetje blauwig. De ene groeien sneller dan de andere.

Zand vervangen door nieuw zand omdat ik last van bodemrot had. Nu sinds kort een grote groep torenslakjes erin zitten. En dit werkt goed.

 
Kweekgroep van 40 stuks te koop. Zie aangeboden
 
Weer een update. Ze zijn nu precies 3 maanden oud. De grootste zijn ongeveer 2cm. Krijgen 3x per dag voer. En ik moet om de dag 2/3 water verversen, grond afhevelen en filterspons uitspoelen. Ze eten en poepen heelveel. Zit er over na te denken om ze in mijn 120cm 350liter bak te doen. Het wordt nu wel krap.

 
En ja hoor ze zijn alweer 4 maanden!
Grootste zijn tussen de 2,5cm en 3cm.
Verspreid over 2 kweekbakken. En 3 zitten er in mijn 350liter aquarium.
Zijn te koop. Zie aangeboden topic

 
Laatst bewerkt:
Mooi spul Margreet en je kunt ze het beste even posten in de sectie aangeboden want dat is de juiste plek om vissen aan te bieden ;)
 
Ja klopt. Maar ik dacht ik post ook even hier omdat ik vanaf dag 1 een verslag heb gemaakt 😉
 

Terug
Bovenaan