Planten van naaldgras.


ongelofelijk weer , kan er op dit forum nou helemaal niets gezegd worden? uiteraard weet jij alles , en de rest niet , het enige wat ik zeg is dat het schadelijk zou zijn voor de dieren omdat het niet verteert als ze het opeten , dat is alles , maar goed , ik heb nergens verstand van en ben egoistisch ,
Dat is niet alles, eerst maak je een bewering dat het schadelijk is voor de vissen want dat staat op internet en iedereen zegt het, en nu maak je een bewering over opeten van steenwol, dus je maakt er zelf een zooitje van en gaat uit van aannames en vergelijkt dat dan omdat jij isoleerder geweest bent? mij ontgaat de logica wat een isoleerder aan verstand heeft van glastuinbouw
Kunnen we dit verder laten rusten, hier heeft niemand wat aan en is een discussie tussen 2 welke eventueel in de pb kan worden voortgezet.
 
nee , ik weet niets , antje weet alles en is de absolute kenner op het gebied van de aquariumwereld , ik zal nederig buigen en alles slikken wat ze zegt , anders word ik weer onderuit geschopt
 
nicolientje , het forum is helemaal van jou , ik houd het voor gezien hier , veel succes met post bezorgen :D:D:D
 
Het zal wel een domme vraag zijn maar omdat ik het niet goed genoeg weet stel ik hem maar. Gisteren heb ik vallisneria en naaldgras geplant. Van naaldgras onderste helft glaswol afgeknipt en verdeelt in plukjes gezet.
Doe ik het zo goed?
Heb het glaswol er met een gebak vork vanaf gepeld. Deel van de bovenkant geknipt en toen in de grond gezet. Blijkt dat als het geknipt is de kracht meer naar wortelen gaat wat nodig is in het begin voor uitbreiding.
 
Solitair groepje is niets mis mee hoor :D
Haha, een solitair is dus eigenlijk een afzonderlijk of alleengaand iets. Een solitair groepje is dan eigenlijk een Contradictio in terminus... het is net zo onmogelijk als een vierkante cirkel.
Vandaar mijn aarzelende omschrijving.
 
Die uitleg was overbodig hoor, mijn opmerking was dan ook grappig bedoeld :)

Maar je kon mij natuurlijk niet zien lachen vanachter mijn scherm, vandaar de :D
 

Terug
Bovenaan