Plant doorzichtige bladeren


Aqua-fan

Well-known member
Lid geworden
2 juli 2023
Berichten
129
Leeftijd
35
Help! Mijn plant krijgt opeens doorzichtige bladeren, sommige zijn vlekkerig. Zie foto.

Geef 1x in de 14 dgn afgemeten hoeveelheid floracell van HS aqua. Maar merk nu dat dit plantje het niet lekker doet...
 

Bijlagen

  • 20230821_141138.jpg
    20230821_141138.jpg
    3.6 MB · Weergaven: 50
Floracell bevatten alleen de micro's, dus mineralen en sporenelementen. Het bevat geen fosfaat en nitraat.
Dus gaat ie het net zo slecht doen als de Didiplis uit je andere topic...
 
Wat zou ik naast floracell dan nog extra kunnen geven aan de planten zodat ze het weer beter gaan doen?
 
Wat zou ik naast floracell dan nog extra kunnen geven aan de planten zodat ze het weer beter gaan doen?

Floracell bevatten alleen de micro's, dus mineralen en sporenelementen. Het bevat geen fosfaat en nitraat.
Zou iets gaan gebruiken zoals de 'complete' van aquariumbemsting.nl icm voedingscapsules bij de wortels.
Zou ook wat andere planten gaan aanschaffen zoals Belgisch groen (waterpest), Cabomba en Ceratophyllum.
 
Floracell bevatten alleen de micro's, dus mineralen en sporenelementen. Het bevat geen fosfaat en nitraat.
Zou iets gaan gebruiken zoals de 'complete' van aquariumbemsting.nl icm voedingscapsules bij de wortels.
Zou ook wat andere planten gaan aanschaffen zoals Belgisch groen (waterpest), Cabomba en Ceratophyllum.
ik heb hetzelfde probleem als TS, juist bij mijn waterpest.. heb vorige week grote bossen waterpest gekocht en ze zien er nu grijzig en doorzichtig uit
 

Terug
Bovenaan