plaatjes[mikimousjes]


R

reintje

Guest
hallo Ik ben pas begonnen met mijn aquarium.mijn bak is 80cm panorama van Juwel.in mijn bak zitten 4 plaatjes zogenaamde Mikimousjes. mijn bak draait nu 7weken en alles lijkt perfekt tegaan. nu mijn vraag. 4weken geleden dacht ik te zien dat er twee plaatjes[mikimousjes] zwanger zijn.Om er zeker van te zijn dat niet alle jonge visjes opgegeten zullen worden heb ik er eentje apart in een zogenaamd bevallingsbakje gezet dat drijft in het aquarium.het andere zwangere plaatje zwemt gewoon rond.Het laatje wat apart zit lijkt af te vallen. Maar het plaatje wat rond zwemt groeit als kool.ze zijn alle bei zwanger dat is zeker Wat is er mis? Doe ik its verkeert?Ze zijn 100 procent zeker al 4weken,en waarschijnlijk al langer.Ben ik te ongeduldig? Of is het verkeert om ze apart te zetten ? Graag hoor ik Uw mening. met vr gr Rein.
 
Je doet zeker iets verkeerds ja, die bevallingbakjes zijn enorm stresserend voor een vis omdat ze er totaal niet in kunnen bewegen, de kans dat die vis een miskraam (heet anders in de vissenwereld) krijgt is enorm groot. Je doet er slim aan de vis terug in het aquarium te zetten en de natuur zijn gang laten gaan.
 
bedankt voor je raktie ik heb ze gelijk terug in de bak gezet.Maar waarom zo'n negatieve reaktie er achtter aan; dat snap ik dus echt niet.Ik ben een lifhebber die graag wil leren.als elke nieuwe liefhebber zo word afgekraakt dan zullen er veel mis stan den blijven bestaan.0f jij moet zo goed zijn toen je begon, of ben je er mee geboren.Ik dacht echt dat ikbij het aquarium forum goed geholpen zou worden.Maar hoe dan ook ik heb je advies opgevolgt en hoop dat het goed gaat.met vr gr Rein.
 
Waar zie jij een negatieve reactie dan? ik zie enkel dat ik advies geef wat je het beste kan doen?
 
Ik zie het ook niet. Misschien ziet reintje je onderschrift als gedeelte van je reactie aan, maar dan snap ik 'm nog niet omdat het me hier niet van toepassing lijkt.
 
Ik denk dat de quote word bedoeld. deze staat echter standaard onder iedere post van Yvonne. wellicht dat de TS dit persoonlijk en verkeerd heeft opgevat.
 
Jones zei:
Ik zie het ook niet. Misschien ziet reintje je onderschrift als gedeelte van je reactie aan, maar dan snap ik 'm nog niet omdat het me hier niet van toepassing lijkt.

Dit bedoelde ik dus ook ;)
 
Sorry ik heb het verkeerd begrepen ik veronderstelde datde onderste regel voor mij bedoeld was en daar heb ik mij ten onrechtte aan geergerd.nogmaals mijn excuus. met vr gr Rein.
 
Geen probleem hoor, Rein. Een forum kan erg onoverzichtelijk zijn als je er nog maar net bent :)
 
Geeft niks Rein, wellicht niet zo snel in je wiek schieten en eventueel eerst opheldering vragen?
 

Terug
Bovenaan