Perongelijk vrouwtjes guppy


Nevaheinis2

Well-known member
Lid geworden
24 april 2023
Berichten
126
Leeftijd
23
Ik ben eigenwijs geweest, en heb toch 10 mannetjes guppy’s gehaald, nou vind ik het er echt ontzettend leuk uitzien en ik klaag alles behalve, maar ik kwam thuis en zie ik toch wel een vrij opvallend gupje vergeleken de andere, bijna niet gekleurd, etc. Ik heb ze zondag gehaald, en vandaag kom ik terug, en zie ik ineens baby guppy’s op de bodem. Niet veel, denk max 5. Ik heb dus perongelijk een vrouwelijke guppy meegekregen. Wat moet ik nu doen? Want denk dat ze echt steeds mannetjes achter zich aan gaat krijgen omdat het nu 1v 9m is.. Iemand advies wat ik hiermee aan moet? Meer vrouwen?
 
Ja ik denk dat die straks geen rust meer heeft en ik zou met de lfs overleggen want het is hun fout neem ik aan.
Misschien zitten er bij de kleintjes ook vrouwen maar ja daar heb je nu niets aan nog.
 
Of jij laat het gewoon ze gang gaan against all ods .
Of je moet het zien als gangbangen door menselijke ogen.
Soms krijg je dan een nieuw mooi mannetje
 
Of jij laat het gewoon ze gang gaan against all ods .
Of je moet het zien als gangbangen door menselijke ogen.
Soms krijg je dan een nieuw mooi mannetje
HAHAH
 
Dan heb je erwel 10🤣die gasten moeten ergens uit worden geboren toch!
Ongeslachtelijke voortplanting vinden we vanzelf uit
 
Heb contact opgenomen, en kan haar terugbrengen en krijg dan een mannetje mee, nou lijkt het me toch wel een leuk idee om dan de 3 baby’tjes die d’r zijn, ook proberen volwassen te krijgen, hoe?
 
nou lijkt het me toch wel een leuk idee om dan de 3 baby’tjes die d’r zijn, ook proberen volwassen te krijgen, hoe
Hoef je niets speciaals voor te doen.
 
Als het enkel om het op laten groeien van de jonkies gaat dan is er zoals reeds eerder hier gesteld is geworden niets bijzonders ermee gemoeid. De bak op zich doet al het nodige om ze groot te krijgen. Voor onze ogen wat moeilijk te zien maar er is genoeg eten voor de jonkies in de bak te vinden.
 

Terug
Bovenaan