pauze inlassen


Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Berichten
12,323
Locatie
Hellevoetsluis
Ik neem even pauze van het forum want door het hele covid-19 gebeuren heb ik een erg kort lontje en doe ik uitspraken waar ik achteraf veel spijt van heb maar impulsief als ik ben krijg ik dat niet onder controle en daarom dus dat ik afstand neem van het forum ter voorkoming dat ik nog meer mensen kwets
 
Ik neem even pauze van het forum want door het hele covid-19 gebeuren heb ik een erg kort lontje en doe ik uitspraken waar ik achteraf veel spijt van heb maar impulsief als ik ben krijg ik dat niet onder controle en daarom dus dat ik afstand neem van het forum ter voorkoming dat ik nog meer mensen kwets

Jammer van de kennis die we op dit forum moeten missen, maar begrijpelijk en wijs besluit als je het allemaal even niet trekt.
Hoop dat je na je pauze weer terugkeert met veel enthousiasme en in de tussentijd veel succes met alles.
 
Als je dat nodig hebt om tot rust te komen is dat een goede keuze. Neem de tijd die je nodig hebt. Zorg goed voor jezelf en voor anderen.
 
Sommigen roepen ook maar wat over zaken als kip zonder kop denk ik. De een wil het nog beter weten als de ander en dan moet je op je handen gaan zitten Af en toe om niks kwetsends erin te gooien.

let een beetje op elkaar...:confused:
 
Goed dat je zo'n besluit neemt. Sterkte.

(Soms hebben mensen ook wel eens een wat ongenuanceerde mening nodig ;) )
 
Eerlijk gezegd zie ik geen verschil in uitspraken, dat is Antje gewoon.
Maar een pauze in deze tijd is wel handig.
 

Terug
Bovenaan