paracheirodon simulans


trotsemammie

Well-known member
Lid geworden
15 oktober 2011
Berichten
3,247
Leeftijd
46
Locatie
Grootebroek
Ik zit er aan te denken om mijn werneri;s niet meer aan te vullen maar een schooltje paracheirodon simulans te nemen. Hoewel ik de iratherina werneri nog steeds supermooi vind hoor, maar iets anders is ook wel weer leuk. Ik heb nog drie werneri's over, de rest is helaas doorde warmte gesneuveld. de drie die over zijn mogen gewoon blijven maar vul ik niet meer aan.

is de paracheirodon simulans een geschikt visje voor in mijn bak?
 
Een heel geschikt visje! Ivan heeft er nog een stuk 15 dacht ik. ;) De Trigonostigma espei of hengeli zijn ook heel leuk voor in jou bak.
 
okee bedankt voor je antwoord Bart. die andere twee visjes die je noemt zijn idd ook heel leuk, ik zal me er eens goed in verdiepen.

Kunnen bovengenoemde visjes ook in combinatie met vuurtjes? of worden de vuurtjes een smakelijk maaltje voor die visjes?

en zijn ze prijzig of valt het mee?
 
Ze kunnen prima met Vuurtjes en het zijn ongeveer de goedkoopste visjes.
 
okee dan ga ik binnenkort als het niet meer zo warm is naar de winkel om ze te halen.
 
De Paracheirodon simulans kan heel goed tegen warmte.
 
oh dat is interessant, de temperatuur in mijn bak is door de aanhoudende warmte 26 a 27 graden...het verbaasd mij dat de andere vissen in mijn bak het zo goed blijven doen met deze temperaturen. wel is een van de werneri's stervende en er is een dwerg knorrtetje dood gegaan.
 
De meeste vissen moeten 27 graden wel aan kunnen hoor en de Paracheirodon simulans zeker!
 
okee thanks, ik ga snel eens bij Ivan langs, tijd niet geweest dus word wel weer eens tijd!
 
ik heb ze!! hij had er nog 9 en ze mochten weg voor 8 euro dus valt mij erg mee. Ik zal binnenkort foto's in mijn eigen topic posten.
 

Terug
Bovenaan