Paniek; onverwacht gouramis geboren!


Femke678

Member
Lid geworden
25 januari 2022
Berichten
19
Leeftijd
21
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje 3 diklip gouramis. 2 vrouw, 1 man. Vanmorgen keek ik en zag ik een miniatuur van ze rondzwemmen.
Nu wil ik graag proberen om hem in leven te houden, maar in heb geen kweekbak aangezien ik pas net begonnen ben. Heeft iemand tips?

Andere bewoners zijn 3 corydoras albino (2v 1m)
7 neontetras
1 platy vrouw (andere was overleden, geen tijd gehad om nieuwe te halen)
En nog 3 dwerg algeneters
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    406.3 KB · Weergaven: 106
Toevoeging;
60L bak,
Temperatuur = 23/24 graden
Waterwaardes = foto
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    144 KB · Weergaven: 75
Ik zie niets op de foto maar ik zou in elk geval ook drijvers gaan toevoegen want daar houden ze echt van en dat geeft schuilplekken voor jongen.
 
Ik zie niets op de foto maar ik zou in elk geval ook drijvers gaan toevoegen want daar houden ze echt van en dat geeft schuilplekken voor jongen.
De kleintjes krijg ik niet op de foto omdat ze zich steeds verstoppen en erg klein zijn. Ik had een tijdje geleden drijvers gehaald (na heel lang zoeken eindelijk een winkel gevonden die 1 soort verkocht) deze verspreiden door de filter helaas naar de hoeken. Ook aan de andere kant die ik er niet goed bij kreeg
Zie foto
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    392.2 KB · Weergaven: 94
Mocht je in de buurt van lansingerland wonen kan je wat drijvers komen halen, vislijn van de ene naar de andere kant spannen dan blijven ze op de plek liggen
 
Mocht je in de buurt van lansingerland wonen kan je wat drijvers komen halen, vislijn van de ene naar de andere kant spannen dan blijven ze op de plek liggen
Vislijn is wel een goede, dit kan ik nog wel proberen.

Woon niet in de buurt van lansingerland helaas…
 

Terug
Bovenaan