Pangio pangia


S

Sambe

Guest
Kent iemand de vis Pangio Pangia??
Kan iemand mij vertellen of die zich regelmatig laat zien??

Laat die zich bijv. af en toe zien als het licht is?
Laat die zich bijv vaak zien als het schemert/ licht uit is in aquarium maar licht aan in woonkamer??
Of laat die zich alleen "zien" als het pikkedonker is?? En zie je ze dus eigenlijk nooit.
Mijn bak is 1 m. en redelijk beplant.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes!
 
Nee, heeft niemand deze vis?? Want was hier vooral benieuwd naar van mijn vragen. Aangezien ik die misschien overmorgen wil gaan kopen. Of kent iemand die deze vissen hebben??
 
Ooit kwam ik aan een drietal van deze visjes. Hoewel de normale Kuhlii meer een nachtdier is zag ik deze visjes echt altijd! Zorg er wel voor dat deze dieren een zandbodem hebben, ze hebben een zachte buik en grind is niet fijn voor ze. Ga maar eens met je buik over een grindpad schuiven dan weet je dat deze visjes wat deze visjes meemaken op een grind bodem.

Zorg wel dat je deze visjes niet in een fel verlichte bak zet. Wat drijfplanten en wat donkere plekjes tussen planten en onder kienhout vinden ze wel fijn.
 
Dank je. Dank je. Super bedankt voor de info allebei :)!
 
Uiteindelijk deze vis niet kunnen nemen in mijn aquarium, helaas. Ik vond ze wel heel leuk, maar aquariumzaak zei mijn bodem niet zacht genoeg voir deze vissen was toen ik ze wilde Wel bedankt voor de info van jullie.
 

Terug
Bovenaan